Olen erityisen hyvä viheltämään. Voiko taitoa hyödyntää jossain?
Osaan viheltää erityisen hyvin. Onnistuu erilaiset äänet, lintumainen livertely, vibrato ja useat erilaiset tekniikat. Voiko tätä taitoa hyödyntää jossain? En aio mennä talenttikisaan. Onko tästä hyötyä esim. jonkun puhallinsoittimen soittamisessa?
Kommentit (9)
Voisit tehdä tubeen videoita. Teet itse biisejä ja yhdistät videoita yhteen niin että saat hienoja kokonaisuuksia.
En ala viheltämään kenenkään perään. Olen itsekin nainen ja tiedän, ettei se vislaus ole kivaa.
Youtube-videot on hyvä idea. Varsinkin, jos sen voisi tehdä näyttämättä omaa naamaansa.
Sitten vain odottelet että joku kokkiohjelma ottaa biisisi tunnariksi.
Ilmoittaudu kadonneiden koirien etsijäksi😊
Tyyppi pyrki töihin sirkukseen, sanoi tirehtöörille että osaa matkia lintuja.
Tirehtööri valitteli että heillä on yksi joka viheltää melkein minkä vain linnun äänen.
Sepä vahinko, tyyppi sanoi ja lensi pois.
Tuohon pitäisi yhdistää joku muu taito, ja osata tehdä niitä samanaikaisesti. Esim. steppaus tai rivitanssi, niin keikkaa rupeisi pukkaamaan kyl.
Siinä tubevideolla voisi olla vaikka kokkausta, tai jotain mihin voisi biisiä myydä. Vaikka virtaavaa koskea, jos lintujen livertelyä sisältävä biisi jne., eräohjelma voisi ottaa tunnariksi.
Leipäpussi ja istumassa kalliolla niin ettei naama näy... Mainokseen...
Ei, mutta voit alkaa vislailemaan ohi kulkevien naisten perään. Naiset rakastavat sitä, kokeile vaikka.