Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras itsetehty salaatti grilliruoan lisukkeeksi?

Vierailija
11.06.2021 |

Mikä on teidän suosikki?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävuorisalaatti on parast!

Vierailija
2/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta käyttäisin kotimaisia tuoreita kasviksia ja kermaviilikastiketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäävuorisalaatti on parast!

Ei ole.

Vierailija
4/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen maalaissalaatti johon tulee jäävuorisalaattia, halloumikuutioita (itse käytän chiliversiota), kirsikkatomaatteja, kurkkua, papuja tai sokeriherneitä, melonia, pekonia ja kananmunaa. Päälle oliiviöljyä jossa puristettu sitruunan mehu ja sitten vielä vähän raastettu kuorta

Vierailija
5/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinankaali-ananas-raejuusto.

Vierailija
6/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunasalaatti jossa on omenaa, sipulia, ruohosipulia, creme fraichea ja sitruunamehua. myös coleslaw on itsetehtynä hyvää, siihenkin laitan omenaa raikkauden vuoksi ja persiljaa.

Vierailija
7/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen varhaiskaalisalaatti on hyvää.

https://www.meillakotona.fi/reseptit/aasialainen-coleslaw

Tuohon voi lisätä porkkanaa.

Vierailija
8/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas perunasalaatti, Jamien pinaatti-linssisalaatti tai yksinkertaisuudessaan täydellinen kukkakaali-turkkilainen jugurtti (voi tuunata ruohosipulilla, yrteillä, suolalla ja pippurilla, chilillä jne) "salaatti"

Vierailija
9/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli grillisalaatti ja etikkakurkkuraaste.

Vierailija
10/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä grillataan mutta itse rakastan sellasta missä on rucolaa ja muuta tummanvihreää lehteä, murennettua vuohenmaitojuustoa, tuoreita mansikoita, kurkkua, paahdettuja pinjansiemeniä ja balsamicokastike (paksuksi keitetty)

Vierailija
11/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coleslaw

Vierailija
12/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista vihanneksista: Rooman salaattia (tummanvihreä, korkeakeräinen, sidesalaatti), tomaatteja, kurkkua, kelt. paprikaa, kevätsipulia, parmesan juustoa (raasteena) ja punaviinietikka salaattikastike:

1 valkosipulinkynsi

1 dl kylmäpuristettua öljyä (mielellään oliivi- tai rapsiöljyä)

3 rkl punaviinietikkaa

1 rkl vettä

suolaa ja pippuria

Vierailija
13/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle salaatti voi olla ihan vain muutama esim jäävuorisalaatin lehti, pari pestyä tomaattia ja kenties pala kurkkua lautasella. Ei tarvitse aina pilkkoa ja raastaa kaikkea. Majoneesimössöillä voi pyyhkiä per..ttä.

Vierailija
14/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle salaatti voi olla ihan vain muutama esim jäävuorisalaatin lehti, pari pestyä tomaattia ja kenties pala kurkkua lautasella. Ei tarvitse aina pilkkoa ja raastaa kaikkea. Majoneesimössöillä voi pyyhkiä per..ttä.

Mun mielestä myös tuollainen salaatti, mutta tällä hetkellä kerään ihan vaan pihalta villiyrtit jäävuori salaatin tilalle, ja kurkun tilalle laitan kasvimaalta yrttejä. Majoneesijutuista en välitä, mutta vähän sitruunamehua, hyvää oliiviöljyä, ripaus suolaa ja pippuria maustaa salaatin

Vierailija
15/15 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän