Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumisen kaavoitus siten että eri tulotasoista olevat sekoitetaan

Vierailija
11.06.2021 |

Tästä nousi täällä hirveä haloo, mutta onneksi nyt on tullut selvääkin selvemmäksi että kaikki puolueet kannattaa tämänlaista.

Täällä kovasti sanottiin että vihervassarit tuhoaa tämän maan, äänestä Persuja - mutta ihan yhtä lailla Perussuomalaisten politiikkaan kuuluu että toimitusjohtajan ja laitoshuoltajan lapset käy samaa koulua.

Ja hyvä niin, ja vain todellinen nimbyöyhö sitä vastustaa. Muuten me päästään Ruotsin tilanteeseen mitä jaksetaan aina kauhistella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se äly parane siitä, että asuu eri paikassa

Vierailija
2/5 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tällainen kaavoituspolitiikka on Suomessa ollut jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta lapseni koulutovereiden vanhempien ammatit, kunhan ovat suomalaisia.

Vierailija
4/5 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhien pitää päästä asumaan rikkaiden nurkille ja laittaa lapsensa samoihin kouluihin?

Vierailija
5/5 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä, että täällä pöyristyttiin ja järkytyttiin niin pahasti siitä (muistan sen ketjun), kun ajateltiin että nyt minun naapuriin muuttaa jotain m-muuttajanistejä ja minun pitää saada duunarin liksallani varmistaa ettei 5km säteellä ole kuin kovan rahan taloja. Miten se yritysjohtaja saadaan sitten muuttamaan Kontulaan? "Äänestä Persuja niin estetään tämä!"

Tällä tavallahan on tosiaan kaavoitettu jo iät ja ajat eikä se ole estänyt sitä että osa asuinalueista on silti eliittialueita ja Kontula on Kontula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän