Ihana rantapäivä! Vieläkö virikehoitolapsenne ovat päiväkodissa?
Kommentit (17)
Joo, kivempi olla rannalla itsekseen kuin ylivilkkaan uhmaikäisen kanssa. Ei sellainen ole lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on virikehoitolapsi....
Eettisempi vaihtoehto häkkilapsiin mutta vähemmän eettinen kuin vapaa lapsi tai luomulapsi?
Onko kyse siis kanasta vai lapsesta? 🙄
Päiväkoti on muuten vähän niin kuin virikehäkki.
Lapsi on päiväkodissa ja itse olen töissä. Ei paljoa rannalle tänä kesänä pääse.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on päiväkodissa ja itse olen töissä. Ei paljoa rannalle tänä kesänä pääse.
Mutta silloinhan lapsi ei ole virikehoidossa. Ellei toinen vanhempi makaa siellä rannalla...
Vierailija kirjoitti:
Joo, kivempi olla rannalla itsekseen kuin ylivilkkaan uhmaikäisen kanssa. Ei sellainen ole lomaa.
Lapsia ei ole pakko hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi enää peruuttaa eikä lähettää takaisin kun se on jo täällä. Ei se lapsi oo mikään Hesarin tilaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi enää peruuttaa eikä lähettää takaisin kun se on jo täällä. Ei se lapsi oo mikään Hesarin tilaus.
Voihan sen antaa pois sijoitukseen jonnekin rakastavaan perheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin virikehoitolapsi hoidossa tämän kuun loppuun. Jääkin viimeisenä lomalle. T. Pph
Mä istun töissä ja lapset on uimarannalla ja suppaamassa.
En tunne ketään joka kävisi rannalla. Ihan kotipiha riittää.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka kävisi rannalla. Ihan kotipiha riittää.
Tai virikehäkki?
Vierailija kirjoitti:
Kanat pääsivät juuri rannalle
Ihanaa! 🐔
Mikä on virikehoitolapsi....