Mikä oli suosituin tytön tai pojan nimi sinä vuonna kun synnyit?
Googlettamalla löytyy helposti "suosituin tytön nimi 19**".
Jos oot nainen, kerro suosituin tytön nimi. Jos mies, kerro suosituin pojan nimi.
Syntymävuotta ei tartte laittaa, mutta saa. Nimistä arvaa muutoinkin aika hyvin, ainakin lähelle. Esim itse arvasin ihan oikein mikä oli oman syntymävuoteni suosituin tytön nimi, luokallanikin niitä oli ensin kaksi ja yläasteella jo kolme.
Oman syntymävuoteni suosituin nimi oli, tadaa🥳:
Minna
Kommentit (37)
Sanna ja Mika. Sain hieman harvinaisemman nimen mutta yleinen sekin.
Syntymävuoteni suosituin nimi oli Laura ja pojista Mikko. Meidän luokalla oli kumpikin ja aika moni muukin top 20 -listalta.
Sari ja Mika. En oo kumpikaan noista itse.
Varmaan Sari ja Jari olleet ne suosituimmat silloin.
Sari ja Jari.
Minun nimeni oli 9. suosituin ko vuonna
Laura. Minulla on kolme Laura-nimistä ystävää, onneksi itse sain harvinaisemman nimen.
Päivi ja Jari, ja olenkin toinen noista
Anna
Itse olen Venla. Sinä vuonna kastettiin 11 Venlaa. Katsoin, että siinä parinkymmenen vuoden ajan ennen syntymääni, oli vuosia ettei kastettu yhtään Venlaa .
Parikymmentä vuotta myöhemmin siitä tuli sitten yksi suosikkinimistä hetkeksi.
Sari ja Mika olivat suosituimmat nimet syntyvävuonnani.
Omalla luokallani ei ollut kumpaakaan.
Oma nimeni ei ole TOP 20 listalla.
Tarkoitetaanko tässä ensimmäiseksi etunimeksi / kutsumanimeksi annettua nimeä vai kaikista etunimistä koostettua tilastoa? Se kun on kovastikin erilainen.
Ei niitä olekaan välttämättä helppo löytää. Voi tulla vain Mariaa ja Juhania, koska ne on näköjään yleisimmät nimet, koska niitä on toisena nimenä niin valtavasti. Eli oikeasti ei löydy helposti niitä nimiä jotka on olleet ensimmäisenä etunimenä suosituimpia..
Mutta voi olla että löytääkin.