Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hit*o kun ärsyttää toi teinien kokoaikainen läheisyyden kaupuu

Vierailija
11.06.2021 |

Siis joka ikinen kerta kun pojan tyttöystävä tulee meille alkaa tämä kokoaikainen haliminen, pusuttelu yms yms. Siis meillä on rajoitettu näkemisiä kahteen kertaan viikossa, mutta sekin tuntuu liian isolta määrältä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teinillä oma huone? Käske nuoripari sinne

Ongelma on se että kaikki tuo kuuluu huoneesta. Ja se että vain tiedostan sen tapahtumisen vaikka toisessa huoneessa häiritsee minua

-ap

No sitten se on sun korvien välissä. Käy juttelemassa ammattilaiselle. 

Esimerkiksi: Mistä?

-ap

No mieti nyt itsekin, ärsyynnyt ja ahdistut oman teinisi onnesta? Halit ja pusut aiheuttaa sussa noin negatiivisia tunteita, miksi?

Vierailija
22/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16 vuotiaalla pojalla on kohta 15 v täyttävä tyttöystävä. Ei ole ollut meillä yötä eikä poika heillä. Koulussa näkevät, ja joskus saavat jäädä perjantaisin kaupungille koulun jälkeen, ja ennen kuutta haetaan poika sieltä pois. Tai oikeastaan poika itse haluaa silloin pois, kun tytön vanhemmat hakevat tyttärensä kotiin. Ihan hyvä minusta, ja ollaan tavattu tytön vanhempienkin kanssa, ja mukava huomata että he pitävät tytöstä huolta eivätkä päästä yökylään pojan luo vielä tuonikäistä. Aina kun vierailevat toistensa luona, niin myös vanhemmista jompikumpi on paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta, eli yhtä syyllisiä tai syyttömiä molemmat.

mutta vain poika saa rangaistuksen oikeudessa

Vierailija
24/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että kaikki tuo kuuluu huoneesta. Ja se että vain tiedostan sen tapahtumisen vaikka toisessa huoneessa häiritsee minua

-ap

No sitten se on sun korvien välissä. Käy juttelemassa ammattilaiselle. 

Esimerkiksi: Mistä?

-ap

No mieti nyt itsekin, ärsyynnyt ja ahdistut oman teinisi onnesta? Halit ja pusut aiheuttaa sussa noin negatiivisia tunteita, miksi?

No siis en nyt suoranaisesti ärsyynny lapseni onnesta vaan tämä kaikki jatkuva läheisyyden kaipuu vain vaivaa. Siis ei minulla olisi ongelmaa, jos lapseni näkisi vaikka pari kertaa kuussa seurustelu kumppaniansa ja silloinkin pitäisivät vaikka metrin väliä. Rajat ovat rakkautta

-ap

Vierailija
25/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö tulla kiljuen kertomaan?? "Äiti äiti, arvaa mitä, poikkis pani mua juuri hanuriin ja se tuntui hyvältä

Vierailija
26/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin on pielessä jos 14-15 vuotias lapsi paneskelee. Asiaan on puututtava, eivät ole mitään täysvaltaisia aikuisia!

Vierailija
27/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinhgf

Vierailija
28/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sulla taitaa olla akuutti munanpuute.

Vierailija
29/29 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVmamma ei saa hellyyttä,kullia ,ei pusuja ei mitään. Ukko vain juo kaljaa käsi munissa ja runkkaa ig tytöille. AVmamma katkeroituu ja haluaa että muillakin on yhtä kurjaa ja menee yksin makkariin missä satisfyer pitää viimeiset surinat ennenkuin patterit loppuu ja mamma purskahtaa kyyneliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä