Kokoomusjohdolla järjestetty gryndereille oikeuden rakentaa ylitiiviitä kerrostaloslummeja ja hirviötorneja jopa pääkaupungin hienoimmille paikoille.
Vapaavuori siirtyi kansainvälisen kiinteistöfirman palvelukseen ja kohta saumaton yhteistyö uuden Kokoomuspormestarin ja Vapaavuoren välillä tuhoaa koko pääkaupungin.
Kommentit (25)
Nää on idioottien trollialoituksia.
Malmin lentokentän alueen rakentaminen on pahin virhe mitä Helsingissä voi tapahtua. Toivottavasti tuo vielä estetään, eikös asiaa käsitellä taas oikeudessa.
Tämän takia en koskaan ikinä aio äänestää vihreitä Helsingissä. Kokoomuksella on sentään paljon sellaisiakin ehdokkaita, jotka kannattavat lentokentän säilyttämistä, vaikka toki niitä vastustajiakin on. On se kuitenkin minulle parempi kuin vihreät jos niistä pitää valita.
Lähdin koko kesäksi pois Helsingistä enkä voisi olla onnellisempi. Tavoitteena muuttaa kokonaan pois heti kun saa asiat järjesteltyä (työpaikka, asunto, puolison vastaavat yms.). Järjetöntä tuo joka paikan tukkoon rakentaminen, vie älyttömästi viihtyvyyttä. Aikaisemmin tykkäsin asua Helsingissä.
Vihreät käsittääkseni tässä on enemmän asialla...
Vierailija kirjoitti:
Malmin lentokentän alueen rakentaminen on pahin virhe mitä Helsingissä voi tapahtua. Toivottavasti tuo vielä estetään, eikös asiaa käsitellä taas oikeudessa.
Tämän takia en koskaan ikinä aio äänestää vihreitä Helsingissä. Kokoomuksella on sentään paljon sellaisiakin ehdokkaita, jotka kannattavat lentokentän säilyttämistä, vaikka toki niitä vastustajiakin on. On se kuitenkin minulle parempi kuin vihreät jos niistä pitää valita.
Mikä siinä lentokentässä niin viehättää? Tunnustan, mulla ei ole intohimoa puolesta eikä vastaan, siksi kysyn.
Ai, pormestariko se yksin kaavaoittaa Helsingin ja jakaa tontit rakennusfirmoille?
Olen luullut että kaupunginvaltuusto päättää nuo asiat.