Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani käskee/pyytää minua meikkaamaan pisamani piiloon, onko ok?

Vierailija
11.06.2021 |

Minulla on paljon pisamia ja pidän niistä. Aurinkovoidetta käytän kyllä. Olen 18 ja kumppani 19v. En jaksaisi aina tehdä paksua peittävää meikkipohjaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä itsekin, onko ok.

Vierailija
2/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok. Pisamat on söpöjä. Sun kumppanisi on tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on SINULLE ok, meikkaa piiloon. Jos ei, anna näkyä ja haistata asiattomia vaativalle poikaystävälle.

Vierailija
4/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata lähteä sille linjalle, että ottaa määräyksiä vastaan.

Vierailija
5/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä itse tuumaisit?

ei ole ok.

Vierailija
6/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta et saa soittaa ym ja pian oletkin hellassa kii essunnaruista ja 12v raskaana yhtä soittoa,kumpparit piilossa

voivoi

Älä ala.

Vierailija
7/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi kasaa sinulle omaa epävarmuuttaan ja siinä samalla työntää sinua alaspäin, kun alat epäilemään jotain, joka sinulle on täysin luonnollinen asiantila. Olet vielä nuori ja meressä kaloja riittää jne.

Vierailija
8/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole ok. Pisamat on söpöjä. Sun kumppanisi on tollo.

Pisamat tekevät ihmisen ihosta ruman, likaisen näköisen. Maksaisin aika paljon, että pääsisin pisamistani pysyvästi eroon!

Vierailija
9/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on SINULLE ok, meikkaa piiloon. Jos ei, anna näkyä ja haistata asiattomia vaativalle poikaystävälle.

MISSÄÄN ei sanottu, että se olisi poikaystävä, joka pisamien piiloonmeikkaamista ehdottaa...

Vierailija
10/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamainen iho on ruma.

terv. pisamanaama

Vierailija
11/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä ulkonäköön liittyvästä asiasta on kyse (pisamat, rillit, rinnat jne), niin vain oma mielipide merkitsee. Heitä pellolle sellainen poikaystävä, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet.

(onko nykyään olemassa joku, joka ei pidä pisamista? Minusta vaikuttaa, että nykyään niistä jopa pidettäisiin niin paljon, että esim. instagramissa on meikkitutorialeja pisamien tekoon)

Vierailija
12/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata lähteä sille linjalle, että ottaa määräyksiä vastaan.

Pisamat ovat ihania. Annatko todella seurustelu kumpani halita itseäsi? Miksi hän alkoi olemaan kanssasi? Ei kai yhdessä yössä pisamasi ilmestyneet kasvoihisi?Jätä koko jätkä ihan oikesti. Seuraavana määrää vaatetuksesi,ystäväsi ymm. Ja oletkin loppu elämäsi hänen orja.

Vierailija
14/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossullakin on pisamia ja kaikki rakastavat sitä. Ei Peppi olisi Peppi, jos Tommi olisi käskenyt Pepin meikata ne piiloon 😔

Vierailija
15/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Vierailija
16/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan osaa tehdä niin peittävää ja kestävää meikkipohjaa joten sanoisin kumppanille että hän saa opetella ja minut aina meikata ja tietysti maksaa mömmöt.

Minulla ei ole ongelmaa pisamieni kanssa niin en sitä vaivaa ala näkemään hänen puolestaan.

Vierailija
17/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ookoo. Pisamat on niin sou lääst siison.

Vierailija
18/18 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, että kumppani esittää ulkonäkövaatimuksia. Pisamat ovat osa sinua, ne eivät ole ominaisuus mitä itse voit muuttaa, ja sinä itse päätät haluatko peittää vai etkö. Monesti vaatimukset alkaa levitä, kohta alkaa vaatia sinun muokkaavan ulkonäköäsi jotenkin muuten.

Ps. Pisamat on söpöjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi