Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalikortti ei tullut postissa??

Vierailija
10.06.2021 |

Eli nyt nää äänestykset. Tiedän, että missä mun äänestyspaikka on, niin tarviinko jotain lappua sinne kun mulle ei siis ole semmosta tullut?! Ei näy myöskään missään omapostissa tms.

Eli meenkö siis vaan henkkareilla? Viimeksi tein niin ja sain jotain valitusta kuulla eikä mulle ollu sillonkaan tullut mitään lappua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan multa kyselty koko lappua, joten henkkarit riittää, he pystyy kyllä tarkistamaan kaiken tarvittavan.

Vierailija
2/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä lappua tarvii varsinaisena vaalipäivänäkään. Ennakkoäänestyksessä ei ainakaan tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tiedät sen oikean paikan, se pitää mennä oikein. Se luki siinä lapussa.

Vierailija
4/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sillä lapulla kuvittelit tekeväsi?

Vierailija
5/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ainakin vaan ilmoitus äänioikeudesta suomi.fi palveluun. 

Vierailija
6/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ainakin vaan ilmoitus äänioikeudesta suomi.fi palveluun. 

Tämä. Eikä sitä edes tarvita.

Vierailija
7/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue netissä minne meet ja ota henkkarit mukaan

Vierailija
8/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä mitään valitusta tule jos sitä ei ole, koska tosiaan moni on nykyään valinnut että tulee sähköisenä tuo ilmoitus äänioikeudesta, joten ei sitä lappua tarvitse olla mukana. :D

Vierailija
9/11 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eli suomi.fihin oli näköjään mullakin tullut!! Mä olin katsonut vaan omapostia enkä tienny että tonne mennyt! Joo , viimeksi alettiin kyselee lappua ja ihmeteltiin että miten mulla ei sitä muka ole. Mut nyt tuolla ainakin lukee selvästi ettei sitä tarvita.

T. Alottaja

Vierailija
10/11 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äänestänyt vain pari kertaa ennakkoon koko aikuisikäni aikana, eikä viime vuosina ole enää sitä ilmoitusa äänioikeudesta tarvittu mukaan. Eikä vaalivirkailijoilla enää ole edes niitä matriisikirjoittimella printattuja listojakaan, josta piti viivoittimella viivata yli äänestäjän nimi, vaan tietokone ja viivakoodinlukija. Eli henkkari riittää (jopa ajokortti), lukevat siitä viivakoodin.

Vierailija
11/11 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tarvitsee siihen, että kortista näkee, missä äänestyspaikka sijaitsee sunnuntaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän