Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää kertomaan fantasiostani....

Vierailija
10.06.2021 |

Ja niitähän minulla riittää, mutta tiedän hänen tarkoittavan seksuaalisia.

Minun fantasiat pyörii oikeastaan 100% romanssissa.
Nyt mietin sanonko ettei ole mitään, vai kerronko mistä haaveilen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avokkini kanssa jutellut useammankin kerran seksifantasioista. Kun hän (seurustelumme alkuvaiheessa) kertoi, ettei hänellä ole seksifantasioita, laitoin asian turhan häveliäisyyden piikkiin.

Nyt vuosienkin kuluttua hänen vastauksensa on sama. Ihmetellessäni sitä ääneen hän hieman loukkaantui. Ei kaikilla kuulemma ko. fantasioita ole. Minun on vaikea tätä käsittää - ihan kuin joku lottoava väittäisi, ettei koskaan ole haaveillut saavansa päävoittoa!

Vierailija
22/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäkin sanon ettei ole kummempia fantasioita, mutta syy ei ole se etteikö niitä olisi, vaan että ne joko loukkaisivat puolisoani syvästi ja/tai olisivat käytännössä toteuttamiskelvottomia koska niissä on mukana toisen fyysistä vahingoittamista.

Ilmeisesti hän olettaa kyseessä olevan jotain paljon kesympää, kun jaksaa kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruba kirjoitti:

Olen avokkini kanssa jutellut useammankin kerran seksifantasioista. Kun hän (seurustelumme alkuvaiheessa) kertoi, ettei hänellä ole seksifantasioita, laitoin asian turhan häveliäisyyden piikkiin.

Nyt vuosienkin kuluttua hänen vastauksensa on sama. Ihmetellessäni sitä ääneen hän hieman loukkaantui. Ei kaikilla kuulemma ko. fantasioita ole. Minun on vaikea tätä käsittää - ihan kuin joku lottoava väittäisi, ettei koskaan ole haaveillut saavansa päävoittoa!

Täällä myös yksi jolla ei seksifantasioita ole.

Ei minun mielestäni siinä mitään kummallista ole.

Eikä kannatta olla niin vähättelevä erilaisia kohtaan...

Vierailija
24/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin lyödä häntä ihan kunnolla? Tai haluaisin että hän esittäisi siskoaan ja ottaisin hänet rajusti mökin pöydällä anaaliin

Just. Ehkä jos todella haluaa satuttaa, pahoinpidellä ja nöyryyttää puolisoaan, jolla on romanttisia herkkiä toiveita sinua kohtaan...

...niin sairasta että ei tuon kirjoittaneen pitäisi vapaana kulkea. Eroa ja elä yksin itseäsi anaaliin pahoinpidellen. Pelottaa vaimosi puolesta!

Vierailija
25/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuo kysymys kerro minulle fantasioistasi tarkoittaa todella, että kysyjä itse haluaa kertoa sinulle omista famtasioistaan ja haluaa sinun toteuttavan ne.

Peukutuksista päätellen vastavuoroisuus ja toiselle kivan tekeminen ei ole suhteissanne korkeassa kurssissa. Sääli.

Vierailija
26/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa aseksuaalilta. Siinä ei ole mitään vikaa eikä siinäkään, että fantasiat ovat sen mukaisia. Mutta yhdenkään aseksuaalin ei pidä edes harkita parisuhdetta jonkun kanssa, joka ei ole aseksuaali.

Vierailija
27/27 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla aseksuaali ettei ole fantasioita. Ihan eri asiat.

Jos romantiikkaa ja rakkauden osoituksia ei ole, moni kylmenee myös seksuaalisesti.