Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä, lasku oli 47€, mies lattoi 35€ pöydälle ja sanoi että maksanko vielä 15€

Vierailija
10.06.2021 |

En taida lähteä uusille treffeille. Mikäköhän tarkoitus tolla törkeällä teolla oli?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asianajaja. Jos ammattini tiedossa, mies ei harvoin maksaa. Ei yleensä edes tarjoudu. En tosin sitä odotakaan, vaan jos tiskiltä tilataan, niin minulla jo lompakko kädessä. Jos syömässä, niin se sitten oma episodi. Meni niin hankalaksi moneksi, että mieluummin kahvit tai oluet, niin tiskiltä.

F

Vaikeaa uskoa, että jollain noin korkeasti koulutetulla on näin huono kirjoitustaito. Toivottavasti oikeinkirjoitus sujuu työssä ja täällä aihe vapaalla suollat muuten vaan pa*kaa.

Vierailija
42/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lasku koostui?

Kahvitteluun 47€ on liikaa ja ruokailuun liian vähän.

Vierailija
44/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni vielä maksaa käteisellä ravintolassa nykyaikana?

Vierailija
45/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä treffeillämaksamisasiassa jaksaa kiehtoa vuodesta toiseen? Jokainen toimii tietysti kuten kokee oikeaksi. Ei nämä ketjut kenenkään mielipidettä muuta ja sen lisäksi näissä kirjoittavat yleensä samat tyypit, jotka eivät koskaan edes pääse treffeille saakka.

Mutta siis: MIKSI? Mikä tässä aiheessa on niin valtavan kiinnostavaa, että siitä pitää tehdä avauksia viikottain?

Vierailija
46/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni vielä maksaa käteisellä ravintolassa nykyaikana?

Ei ap ole edes ollut treffeillä, tämä on vain jälleen uusi ketju naisten "maksullisuudesta", koska sitä kohtihan tässä koko ajan mennään.

Mutta mikäpä siinä. Jos jotkut miehet viettävät mieluummin kesäisen viikonloppunsa jankuttamassa aiheesta meidän mammojen parissa sen sijaan, että treffaisivat kivoja naisia tuolla kesäisessä ulkoilmassa, niin eipä se keneltäkään ole pois.

Vierailija
47/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut tähän ikään mennessä maksamaan kaiken itse. Ostan ruokani, vaatteeni ja maksan vuokrani. Minulle tuo olisi ollut kiva teko.

Vierailija
48/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asianajaja. Jos ammattini tiedossa, mies ei harvoin maksaa. Ei yleensä edes tarjoudu. En tosin sitä odotakaan, vaan jos tiskiltä tilataan, niin minulla jo lompakko kädessä. Jos syömässä, niin se sitten oma episodi. Meni niin hankalaksi moneksi, että mieluummin kahvit tai oluet, niin tiskiltä.

F

Koulu tuli sitten läpäistyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän