Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä, jos olen ruma mies

Vierailija
10.06.2021 |

Mitä voin oikeasti tehdä. Ulkonäköni ei herätä kenessäkään naisessa mitään huomiota. Kukaan ei huomaa minua ollenkaan. Olen täysin näkymätön. Pitäisikö minun hypätä kalliolta alas?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile!

Vierailija
22/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdi yksin maailman ympäri. Sen jälkeen saat naisia joka sormelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, isket naisen itsellesi.

Vierailija
24/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain opetellut olemaan ruma ja naiseton. Nykyisin olen ehkä keskivertoa ulkonäöltäni, mutta ei minun perään kyllä naiset vislaile tai muutenkaan kuolaa. Silloin nuorempana kun olisi pitänyt kerätä kokemuksia tytöistä oli itsetuntoni ihan nollissa kun olin niin ruma, ja aina sai kuulla siitä. Nyt sitten kun on jokseenkin sinut itsensä kanssa niin on vaan jo jotenkin niin paljon jäljessä seksuaalisessa kehityksessä, että ei oikein uskalla edes ajatella, että alkaisi mihinkään naissutinoihin vaikka mahdollisuus tulisi eteen. Kai sitä voi elää ihan hyvän elämän ilman naisiakin. Sen vain olen huomannut, että elämänlaatu kärsii paljon jos elämääni sattuu jokin naistuttavuus ilmaantumaan. Heihin ihastuu vain ihan liian helposti ja alkaa sitten kauhea tunnesekamelska ja kaikki on päin sitä itseään.

Terveisin Naispelko28

Oletko kokeillut terapiaa?

25/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setänic Outreach Director kirjoitti:

Voinee alkaa ylimaskuliiniseksi "örkkibarbaariksi"; kalju, parta, vähän läskiä ja enemmän lihasta. Tuo on yksi tapa olla karismaattinen, jos ei jostakusta ole nätiksi pojaksi niin ei kannata yrittää olla nätti poika. Tatuointeja kannattaa välttää, voi syntyä muotipellen tai linnavenkulan vaikutelma.

Linnavenkulan vaikutelmallahan nimenomaan saa naisia

Huhutaan, että linnavenkulat kyllä saa naisia johtuen tietyistä luonteenpiirteistä, mutta ne, jotka ei ole stereotyyppisen venkulan oloisia, saa paremmin kuin stereotyyppisen venkulan oloiset.

Vierailija
26/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä oikeesti ihmisen persoona vaikuttaa enemmän.

Kivaa kesää 🧡

Vierailija
27/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu nainen kiinnostui miehestä, jolla oli silmä mustana. Näytti kuulemma heti niin jännittävältä. Eli mitä oudoin asia voi tehota joko hyvällä onnella tai kun kohdalle osuu helppo nainen.

Kannattaakin ehkä miettiä, mihin tarkoitukseen haluaa naisen. Yhdeksi yöksi vai lopuksi elämäksi? Jälkimmäiselle saa luvan kelvata omana itsenään. Mutta silloinkin joku yllättävä juttu voi herättää kiinnostuksen.

Vierailija
28/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaityttönen huolii sinut varmasti! Viikolla viimeksi näin ruman miehen (oikeasti ruman), jolla oli nätti sieltä suuntaa tullut nainen ja muutaman vuoden ikäinen lapsi. Itse en olisi edes ajatellut miestä ikinä.

Vierailija
29/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomilla monien muiden mielestä rumilla miehillä on nainen, joka on ihastunut heihin. Myös ulkonäöllisesti.

Sitä se on kuitenkin ensin edellyttänyt, että he ovat jossain kohdanneet toisensa.

Vierailija
30/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö siis istumassa jossain ja odotat että muut vain maagisesti huomaa sinut? Ja tässä tapauksessa huomaaminen ilmeisesti tarkoittaa että tulee puskista kertomaan olevansa kiinnostunut sinusta?

Vierailija
31/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet paikalliseen istuksimmaan ja kalijaa särpimään. huomaat jonku kalijalle tositosi person naishenkilön alat hälle tarjoomaan. ja taxinsa maksat vaikkette sammaa matkaa lähtiskään. sen jäläkeen seuras kiinnostaapi!

😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan