Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko peseytymättä 2 viikkoa vaiko ilman internetiä 2 viikkoa, jos olisi pakko valita jompikumpi

Vierailija
10.06.2021 |

Miten on, onko miten?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nytkin muutaman kerran viikossa suihkussa, joten kaksi viikkoa ei olisi mitään. Ja en haise. Olen 57 v nainen.

Vierailija
22/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytymättä. Se ei olisi mikään ongelma, sillä kaksi viikkoa on lyhyt aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin armeijassa 12 päivää, 11 yötä peseytymättä, niin etten ottanut tuona aikana kertaakaan vaatteita pois päältä. Olimme metsässä noin 30 asteen pakkasessa koko ajanjakson.

Teltassa nukkuessa otin saappaat ja talvitakin pois ennen makuupussiin menoa. Hattu ja käsineet oli kuitenkin pakko olla myös makuupussissa, koska oli niin kylmä. Muuten vaatteet olivat päällä aina päällä. En myöskään luonnollisesti vaihtanut alusvaatteita, koska sillä ei ollut mitään merkitystä siinä tilanteessa.

Hampaat pesin maksimissaan jonkun  viisi kertaa ja käden pesin (aserasva, ruudinjämät jne.) aina ennen syömistä.

Tälläisten kokemusten jälkeen arkielämän itkemiset siitä kuinka ei esim. pääse monta kertaa päivässä suihkuun ovat vastenmielisen naurettavia.

Toki sitten oikeassa sodassa olleiden kokemukset ovat vielä oma lukunsa. Ei mikään ihme, että esim. monet amerikkalaiset entiset ammattisotilaat voivat olla hiukan kyynisiä oman maansa siviilielämän läski-pellejen touhujen suhteen.

Vierailija
24/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ilman peseytymistä.

Vierailija
25/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman pesytimästä jos saisin kuitenkin pestä kädet vessassa olon jälkeen ja pyyhkiä itseäni vauvapyyhkeillä

Vierailija
26/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä teet näillä kyselyilläs?

Luon kontenttia palstalle, eli someen, eli olen influensseri.

Ap

Tai kuten englanninkielisillä palstoilla sanotaan quality contributor.

Vierailija
27/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämästäni noin 20v ilman nettiä, joten eiköhän kuukausi vielä onnistuisi.

Vierailija
28/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman nettiä. Olisi kyllä vaikea. Ilman somea oleminen taas olisi helppoa, toissa kesänä olin ilman somea 2 kk :) ( mm. tämä palsta mukaan lukien)

Vierailija
29/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko luonnonvesissä kastautua ja vaikka peseytyä ilman saippuaa järvessä? Jos saisin olla mukavalla järvellä kivassa mökissä, niin helposti vaikka koko kesän ilman juoksevaa vettä sekä ilman nettiä.

Vierailija
30/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehny molemmat eikä se ylitsepääsemätöntä ole. Peseytymättömyyteenkin tottuu ja ilman nettiä piti pärjätä koko lapsuus.

Vierailija
31/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman vettä, saippuaa ja hammastahnaa?

😵 ja kaks vkoa🤮?

Ei tule mitään !!

Ilman netteriä sitten jos kerran pakko valita 😷