Olisitko peseytymättä 2 viikkoa vaiko ilman internetiä 2 viikkoa, jos olisi pakko valita jompikumpi
Kommentit (31)
Peseytymättä. Se ei olisi mikään ongelma, sillä kaksi viikkoa on lyhyt aika.
Olin armeijassa 12 päivää, 11 yötä peseytymättä, niin etten ottanut tuona aikana kertaakaan vaatteita pois päältä. Olimme metsässä noin 30 asteen pakkasessa koko ajanjakson.
Teltassa nukkuessa otin saappaat ja talvitakin pois ennen makuupussiin menoa. Hattu ja käsineet oli kuitenkin pakko olla myös makuupussissa, koska oli niin kylmä. Muuten vaatteet olivat päällä aina päällä. En myöskään luonnollisesti vaihtanut alusvaatteita, koska sillä ei ollut mitään merkitystä siinä tilanteessa.
Hampaat pesin maksimissaan jonkun viisi kertaa ja käden pesin (aserasva, ruudinjämät jne.) aina ennen syömistä.
Tälläisten kokemusten jälkeen arkielämän itkemiset siitä kuinka ei esim. pääse monta kertaa päivässä suihkuun ovat vastenmielisen naurettavia.
Toki sitten oikeassa sodassa olleiden kokemukset ovat vielä oma lukunsa. Ei mikään ihme, että esim. monet amerikkalaiset entiset ammattisotilaat voivat olla hiukan kyynisiä oman maansa siviilielämän läski-pellejen touhujen suhteen.
ilman pesytimästä jos saisin kuitenkin pestä kädet vessassa olon jälkeen ja pyyhkiä itseäni vauvapyyhkeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä teet näillä kyselyilläs?
Luon kontenttia palstalle, eli someen, eli olen influensseri.
Ap
Tai kuten englanninkielisillä palstoilla sanotaan quality contributor.
Olen ollut elämästäni noin 20v ilman nettiä, joten eiköhän kuukausi vielä onnistuisi.
Ilman nettiä. Olisi kyllä vaikea. Ilman somea oleminen taas olisi helppoa, toissa kesänä olin ilman somea 2 kk :) ( mm. tämä palsta mukaan lukien)
Saisiko luonnonvesissä kastautua ja vaikka peseytyä ilman saippuaa järvessä? Jos saisin olla mukavalla järvellä kivassa mökissä, niin helposti vaikka koko kesän ilman juoksevaa vettä sekä ilman nettiä.
Olen tehny molemmat eikä se ylitsepääsemätöntä ole. Peseytymättömyyteenkin tottuu ja ilman nettiä piti pärjätä koko lapsuus.
Ilman vettä, saippuaa ja hammastahnaa?
😵 ja kaks vkoa🤮?
Ei tule mitään !!
Ilman netteriä sitten jos kerran pakko valita 😷
Käyn nytkin muutaman kerran viikossa suihkussa, joten kaksi viikkoa ei olisi mitään. Ja en haise. Olen 57 v nainen.