Nainen, olisiko sinulle turn-off, jos minulla olisi kesämökki, mutta joutuisin jakamaan sen muun perheen kanssa
Kommentit (13)
No oisko tuo mökki edes muutaman kerran kesässä vain ja ainostaan sun omassa käytössäsi?
Että voisit mennä sinne yksin tai kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kunhan et kuvittele että vietämne kaikki lomat sillä sun mökillä sun sukulaisten kanssa.
Kyllä kerran kesässä pitää mennä tekemään anopin kanssa polttopuita!
t. Ap
En halua yhteismökille, mieluummin pysyn kotonani.
Mitähän sinun mökkisi minulle kuuluu?
Onko Turun off, jos nyt paistan vaan kaksi munaa kun kennossa ei enempää?
Mua arveluttaisi olla mökillä, missä ap istuu äitinsä kanssa laiturilla alasti sylikkäin ja äitinsä voi tulla koska vaan, ihan minä hetkenä hyvänsä.
Miehelläni tuollainen enkä itse viihdy. Ei ensinnäkään voi itse päättää edes huonekaluista, minkä takia oleskelu epämukavaa. Lisäksi mökillä aina muuta porukkaa, mutta pahempi kuitenkin se, että sisustus ankea ja joka paikka täynnä tavaraa. Ja minua ei kiinnosta, en tarvitse mökkiä mihinkään, mutta miehelle rakas paikka siitä huolimatta, että valittaa, kun ei ole kunnon sohvaa edes.
Olet joutunut jakamaan myös kotisi sisarustesi kanssa. Onko kyse siitä kun et lapsena omista kodista mitään niin sinulla ei ole mahdollisuutta päästä valittamaan.
Ei olisi turn-off, koska saisit käydä siellä koska tahansa ihan itseksesi. En pidä mökkeilystä.
Omistat puoli mökkiä niin susta tulee mulkku kun on koku muutaman tonnin omistus mitä säälittävässä elämässäs hallinnoida.
Ei. Mutta jos ekoilla treffeillä tai muuten tapailun alkuvaiheessa mainostaisit sitä, mitä omistat tai millaisella osuudella mökki on sun, se olisi turn off. Minua kiinnostaa treffikumppanin persoona, ei mökit. Ja itselläni on sillä lailla vakiintuneet omat lomakäytännöt, että tykkään mennä oman kesäpaikkaani (jota en itsekään omista, mutta voin olla siellä, ja se on minulle rakas paikka), eli toivoisin mahdollisen seurustelukumppanin sitten ymmärtävän, että tule hänen tai hänen sukunsa mökille, koska minulla on omastakin takaa kesäpaikka. Itselleni kätevintä, jos kumppani ei itse omista tai ola osallisena missään mökissä, koska sitten hän voi halutessaan tulla minun luokseni kesäksi. Mutta ei minua haittaa, jos ollaan kesä eri paikassa. Ymmärrän, että jos toisellakin on rakas kesäpaikka, hän haluaa olla siellä.
Ei. Kunhan et kuvittele että vietämne kaikki lomat sillä sun mökillä sun sukulaisten kanssa.