Lue keskustelun säännöt.
Sairaanhoitaja, lääkäri ja lähihoitaja! Missä tai minkälaisessa yksikössä olette töissä?
10.06.2021 |
Viihdyttäjä, vihaatteko, siedöttekö? Minkälaiset työajat? Minkälainen ilmapiiri?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen lähihoitaja ja töissä koulussa. Päivätyö ja viihdyn oikeen hyvin.