Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni sitten paljastui maksullisissa naisissa kävijäksi

Vierailija
10.06.2021 |

Puolivahingossa lipsautti tämän minulle kun puhuimme.

Hämmästyin valtavasti, ja hän puolipaniikissa selitti miten ei nykyään saa naista mitenkään muuten kuin noin.

Onko tosiaan miehille nykyään niin vaikeaa nykyään saada seksiä, että normaalin kolmekymppisen täytyy rampata maksullisten luona?
Eihän se ikuinen pakkoselibaattikaan tietty mukavaa ole

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko veljesi ihan siisti ja sosiaalinen kaveri? Pitää hygieniastaan huolta?

Sitten ihmettelen, mutta jos on ryöttäsen näkönen syrjäytynyt, joka pesee hampaat kerran viikossa, niin en yhtään ihmettele ettei saa seksiä. Tiedän joitain kolmekymppisiä miehiä, joita ns kukaan ei panis.

Ihan tavallinen, siisti ja itsestään huolehtiva mies voi hyvin jäädä ilman maksutonta seksiä. Ei tarvitse olla mikään turhapuro.

Vierailija
22/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän häntä enää pidä tavalliset naisen minään kun on maksullisissa käynyt itsensä pilaamassa!

Kyllä huolettaa nyt

ap

Sattuuko se ihan fyysisesti kun on noin tyhmä kuin sinä?

Onhan se täälläkin palstalla aiemmin todettu että mies ns. menee pilalle jos hän maksullisiin erehtyy.

Jostain syystä naiset inhoavat tällaisia maksullisissa käyviä miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on maksullisia tavalla tai toisella. Taidetaan tuota sädekehää vaan jotku kiillottaa. Kunpa olisikin oikeata rakkautta olemssa. Ehkä no onneksi oli ja olin aktiivinen 15-30v sen jälkeen oli pari ja nyt aika lailla lopahtanut ei kyllä omasta puolestani. Eikä tuo kaverini housuissa. Harmi että olen hiukan ujo.

Vierailija
24/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tarvinnut maksaa, mutta kyllähän sekin päivä voi koittaa...

Vierailija
25/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän häntä enää pidä tavalliset naisen minään kun on maksullisissa käynyt itsensä pilaamassa!

Kyllä huolettaa nyt

ap

Onhan se täälläkin palstalla aiemmin todettu että mies ns. menee pilalle jos hän maksullisiin erehtyy.

Jos se olisi se itse konsepti joka siinä inhottaa, että myydään seksiä rahaa vastaan, niin sitten heitä inhottaisi yhtä lailla siellä Gambian poikien luona käyvät tätinaiset. Mutta jostain syystä se tuntuu kuitenkin aina inhottavan eniten niin päin, kun mies saa naiselta rahalla ja esim. Thaimaassa käyvät miehet sitä syljetyintä sakkia.

Vierailija
26/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä veljellesi ei kelpaa se mitä markkinoilla on tarjota ilmaiseksi. Surullista kyllä tavallaan.

Pidemmässä juoksussa mikään ei ole niin kallista kuin näennäisilmainen "se".

Vierailija
27/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset on maksullisia tavalla tai toisella. Taidetaan tuota sädekehää vaan jotku kiillottaa. Kunpa olisikin oikeata rakkautta olemssa. Ehkä no onneksi oli ja olin aktiivinen 15-30v sen jälkeen oli pari ja nyt aika lailla lopahtanut ei kyllä omasta puolestani. Eikä tuo kaverini housuissa. Harmi että olen hiukan ujo.

No tästä kommentista haisee kyllä kauas syy miksi ei flaksi käy. On se hyvä, että sinulla on edes siellä housuissasi kaveri. Taitaa olla ainoa kaverisi muutenkin.

Vierailija
28/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias mies. En koskaan maksaisi seksistä euroakaan kenellekkään. En edes halua tavata ketään eli en kaipaa seksiä yhtään. Näin on ollut kohta 5 vuotta ja paremmin ei voisi mulla mennä. Ei se saamisesta kiinni ole mutta ei kiinnosta. Käsi ajaa saman asian :)

Vierailija
29/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä kommentista haisee kyllä kauas syy miksi ei flaksi käy. On se hyvä, että sinulla on edes siellä housuissasi kaveri. Taitaa olla ainoa kaverisi muutenkin.

Mutta jospa se housuissa majaileva kaveri onkin syypää tilanteeseen. Osoitrautunut epäluotettavaksi silloin kun tilanne on kriittinen.

Maksullinen ymmärtää, ei kiukuttele eikä hylkää, kunhan saa korvauksen. Syntyy luotramus ja kaverukset pelaa yhteen.

Irtopoka ei kestä tuollaista. Ottaa itseensä. Se on kerrasta poikki ja sana kiirii kaikille muillekin, että osaavat varoa. Noidankehä on valmis.

Vierailija
30/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut parempi, jos hän olisi paljastunut seksinuken omistajaksi?

Miksi miesten itsetyydytystä yhä pilkataan? 

Vierailija
31/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi toiminnassa ei ole mitään väärää eikä hävettävää, mikäli maksettu kumppani on oma-aloitteisesti mukana. Ei veljesi siitä pilalke mene. Miksi tulevien kumppaneiden edes tarvitsisi tietää tästä mitään?

Vierailija
32/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huolettaa nyt

ap

Eiväthän ne pitäneet tähänkään asti, siksihän tuo maksullisiin meni.

Vierailija
33/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Miksei se vaan käy baarista pokaamassa?

Baaripoka voi soitella perään. Maksullinen ei soittele eikä kysele.

Vierailija
34/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas aikamoista kaksinaismoralismia naisilta täällä taas

Helppohan se on naisen sanoa kun aina on 100 miestä jonossa jos haluaa seksiä.

mutta monella miehella on takanaan jopa elämänmittainen pakkoselibaatti

Vierailija
35/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rohkea broidi, kun tunnusti. Ajatus prostituutiosta lähinnä ällöttää, kun siitä tulee ekana mieleen Keski-Euroopassa tienvarsilla norkoilevat naisparat.

Tosin nyt kun olen ollut viikon ilman (vaimon ovulaatio oli ja meni, ja nyt häntä ei nappaa), niin olisin valmis maksamaan, jos vapaaehtoispohjalta toimiva kotimainen kävelisi vastaan ja kelpuuttaisi minut. Mutta niin paljon ei vielä paneta, että lähtisin aktiivisesti etsimään.

Vierailija
36/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen, enkä ole koskaan saanut ketään baarista.

Siinä esim. yksi syy.

Vierailija
37/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huolettaa nyt

ap

Tämän palstan keskiverto ÄO on jossain 55 hujakoilla, joten aika se ja sama mitä tällä palstalla on todettu.

Vierailija
38/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huolettaa nyt

ap

Tämän palstan keskiverto ÄO on jossain 55 hujakoilla, joten aika se ja sama mitä tällä palstalla on todettu.

Sehän on sitten paljon enemmän kuin suoli24.fi:n ÄO joten onha tää vakuuttavampi

Vierailija
39/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huolettaa nyt

ap

Ei maksullisissa käyneellä mitään leimaa otsassa ole josta sen näkee.

Itse käyn maksullisissa kerran pari kuukaudessa vaihtelun vuoksi.

Ihan samalla lailla käy flaksi seksirintamalla kun ennenkin.

En käy siksi että muuten ei saisi mutta se on vaan joskus mukava ottaa kunnon hoito ilman mitään turhia höpinöitä. Ja se on hyvä että saa valita juuri sellaisen naisen kun sillä hetkellä haluaa eikä ne soittele perään.

Vierailija
40/48 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisten käyttäjät on alinta kastia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä