Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helposti alas menevä, ei kovin kuiva, kesäkuohari itselle illanviettoon??

Vierailija
10.06.2021 |

Olisko kellään antaa suosituksia, käyn tosi tosi harvoin Alkossa, ed kuoharista aikaa n.2v enkä muista nimeä, oli ihan ok mutta ei jatkoon.
Niin ja volleja saa olla jonkin verran, koska pikkuhiprakka olisi nyt vain plussaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti alas menevä?

Vierailija
2/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorbus on aina hyvä valinta. Jos kuplia kaipaa niin pullo vaan SodaStreamiin ja sekin asia on hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti alas menevä?

Niin, ettei jää kitalakeen ns kiinni, jotkut olleet niin puisevia ja kuivia mitä olen maistanut.

Ap

Vierailija
4/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti alas menevä on usein myös helposti ylös tuleva.

Vierailija
5/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee simaa.

Vierailija
6/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti alas menevä?

Niin, ettei jää kitalakeen ns kiinni, jotkut olleet niin puisevia ja kuivia mitä olen maistanut.

Ap

Jos haluat makeaa ja helposti juotavaa niin miksi sen pitää olla kuohuviiniä? Joku limuviina tuntuisi paremmalta ratkaisulta.

Vierailija
7/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresita

Vierailija
8/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen LaSol 😀

Vierailija
9/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti alas menevä on usein myös helposti ylös tuleva.

Noh, ehkä osaan hoitaa homman niin ettei tarvitse posliinia halailla, niin käynyt viimeksi joskus ~20v sitten.

Ap

Vierailija
10/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fresita

Kiitos vinkistä, mutta sitä olen nautiskellut joskus v.2017 ja en ota toiste.

Ap

Vierailija
11/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Fresita, mansikkakuohari ja juo jääkylmänä!Liian makea meille mutta hyvin kesäinen ja kyllä hyvä!

Vierailija
12/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzolato

Vierailija
13/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti alas menevä?

Ap

Jos haluat makeaa ja helposti juotavaa niin miksi sen pitää olla kuohuviiniä? Joku limuviina tuntuisi paremmalta ratkaisulta.

Olen limuviinani juonut, kyllästyttää.

Ap

Vierailija
14/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää olla alkoholia? Itseblipetin alkoholin juomisen vuosi sitten juhannuksena ja ei ole ollut ikävä kertaakaan. Kenenkään muun mielipiteen tai tunnelman takia minun ei tarvitse juoda, vaan voin hyvillä mielin nauttia vaikka kivennäisvettä janoon.

Aikuistu ap siis ja anna alkoholin jäädä muiden litkittäväksi, sinun ei tarvitse juoda sitä väkisillä ikinä, sellaista pakkoa ei ole. Toki jos haluat, voit valita alkoholittoman kuoharin tai vastaavaa, ne ovat ihan ok, jos viilentää tarpeeksi.

Vierailija
15/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku puolimakea prosecco

Vierailija
16/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossuvissy kuohuu sopivasti ja valahtaa ehkä liiankin helposti alas.

Vierailija
17/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramon Canals Reserva Numerada Cava Seco 2017, se on helppo juotava, kohtuullisen hintainen ja hieman sofistikoituneemmankin maun omaava ei saa siitä henkisiä näppylöitä (jos ei nyt sitten kilju riemustakaan).

Vierailija
18/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoon vaan katseleen ihan itse, ja myyjät kyllä neuvoo. Kuumalla ilmalla mielestäni sangria on parempaa kuin kuohari.

Vierailija
19/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse hyllylappujen perusteella puolikuiva ja katso, että kuvailussa on "pehmeä, hedelmäinen" jne., mutta ei "sitruksinen.

Vierailija
20/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitää olla alkoholia? Itseblipetin alkoholin juomisen vuosi sitten juhannuksena ja ei ole ollut ikävä kertaakaan. Kenenkään muun mielipiteen tai tunnelman takia minun ei tarvitse juoda, vaan voin hyvillä mielin nauttia vaikka kivennäisvettä janoon.

Aikuistu ap siis ja anna alkoholin jäädä muiden litkittäväksi, sinun ei tarvitse juoda sitä väkisillä ikinä, sellaista pakkoa ei ole. Toki jos haluat, voit valita alkoholittoman kuoharin tai vastaavaa, ne ovat ihan ok, jos viilentää tarpeeksi.

Aikuistu?

Olen ollut aikuinen pikkulapsesta asti, kiitos vain.

Miksi rupeat arvostelemaan/kritisoimaan, jos joku kysyy alkoholillisista juomista vinkkejä?

Olen viimeksi ottanut alkoholia ns enemmän (eli muutaman paukun) n.7v sitten, sen jälkeen ehkä 1 saunasiiderin/vkossa eli ehkä minulle ei tarvitse ruveta paasaamaan.

Ja kyllä, nyt on illanvietto porukassa tiedossa, pitkän pitkän tauon jälkeen ja voisin jopa tykätä ajatuksesta, että hieman juopuisin, järkyttävää juu.

Siltä varalta, että huolehdit lapsistani tms seuraavaksi, niin he ovat jo isoja (18v ja 20v) eli eivät jää heitteille hekään.

Rentoa fiilistä sullekin!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä