Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä pelottaa

Vierailija
09.06.2021 |

Mua pelottaa, että yhdyntä sattuu tai että siinä tapahtuu jotain yllättävää tai noloa ja etten tiiä mitä pitäis tehdä. Oon neitsyt eikä mulla ole myöskään koskaan ollu poikakaveria, joten tää asia ei ole ainkaa just nyt ajankohtainen, mut mietityttää mua silti
N19

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan äitisi ikäluokkaa. Useimmat varmaan kokee näitä pelkoja, olenko oikeanlainen, osaako, miltä tuntuu jne.

Älä ryhdy mihinkään ennen kuin olet valmis ja mieluiten myös suhteessa sinua arvostavan hyvän tyypin kanssa.

Ensimmäiset kerrat tuskin on mitään mahtavaa muuten niin kiva jos ainakin on tunnelatausta. Silleen että kosketus ja suuteleminen tuntuu upealta.

Muista myös että seksi ei ole rakkautta, eikä sinun pidä tehdä toisen mieliksi mitä et halua ja että vaikka seksi saa tuntemaan upeaa rakkautta, sama tunne tulee tarvittaessa jonkun muunkin kanssa, jos kumppani on muuten sopimaton tai alistava.

Seksin kyllä oppii eikä se ole mikään taitolaji ensisijaisesti.

Vierailija
2/19 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan äitisi ikäluokkaa. Useimmat varmaan kokee näitä pelkoja, olenko oikeanlainen, osaako, miltä tuntuu jne.

Älä ryhdy mihinkään ennen kuin olet valmis ja mieluiten myös suhteessa sinua arvostavan hyvän tyypin kanssa.

Ensimmäiset kerrat tuskin on mitään mahtavaa muuten niin kiva jos ainakin on tunnelatausta. Silleen että kosketus ja suuteleminen tuntuu upealta.

Muista myös että seksi ei ole rakkautta, eikä sinun pidä tehdä toisen mieliksi mitä et halua ja että vaikka seksi saa tuntemaan upeaa rakkautta, sama tunne tulee tarvittaessa jonkun muunkin kanssa, jos kumppani on muuten sopimaton tai alistava.

Seksin kyllä oppii eikä se ole mikään taitolaji ensisijaisesti.

Okei, kiitos vastauksesta!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa hienostelua. Kokemalla oppii. Ja miksi odottaa parisuhteeseen asti. Kyllä elämästä voi nauttia ennen sitäkin. Ja tahdotko oikeasti seurustella ja lopun ikää miettiä millaista olisi seksi muiden kanssa

Vierailija
4/19 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa hienostelua. Kokemalla oppii. Ja miksi odottaa parisuhteeseen asti. Kyllä elämästä voi nauttia ennen sitäkin. Ja tahdotko oikeasti seurustella ja lopun ikää miettiä millaista olisi seksi muiden kanssa

En mä halua harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa, vaan tutun ja turvallisen ihmisen kanssa

AP

Vierailija
5/19 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee kunhan et kiirehdi vaan etenet sitä mukaan kuin susta tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä jo ilmoittautui avuksi. No jääköön sikseen. Sitten kun sinulla on sopiva sälli iholla, muista että voit itse ohjailla tilannetta. Ei tarvitse pikaisesti runtata, vaan voit hyvin vähän sovitella ja kokeilla pienen painin lomassa. Voit myös sanoa ääneen että toivot varovaista tunkeutumista. Käytä jotain liukastetta vaikka olisitkin luonnostasi hyvin kostea. Ei se ole mikään ihmetyksen aihe jos nainen levittää voiteita muuallekin, kuin kasvoille. Ajattele tulevaa luonnollisena tavanomaisena tapahtumana, jottei jännitys aiheuta "tulppaa". Pyyteetön setä.

Vierailija
7/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot kumppanillesi näistä ajatuksista, niin hän osaa sitten ottaa asian huomioon. Mitä yhdyntään itsessään tulee, niin yritä olla mahdollisimman rento niin ei pitäisi sattua ja liukkaria voi myös käyttää ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
8/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se satu, ei ainakaan minulla muinoin. Voit pyytää myös muunlaista, esim nuolemista alakerrassa, tai käsihyväilyä.Ennen tai jälkeenkin. Nautinto kuuluu kummallekin.Ja muista ettei ole olemassa sellaista kuin pakko! teet vain sen mitä itse haluat.

Vierailija
9/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille jo tässä kohtaa!

AP

Vierailija
10/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko idea on että päästää toisen niin lähelle että nolot asiat voidaan kokea yhdessä mukavina. Joten jos pelkäät seksin noloutta, niin et halua sitä tarpeeksi. 

Miksi ekalla kerralla pitäisi osata? Seksin opettelu on vaan paljon mukavampaa kuin uuden kielen tai tilasto-ohjelman. 

Vierailija
11/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan koko idea on että päästää toisen niin lähelle että nolot asiat voidaan kokea yhdessä mukavina. Joten jos pelkäät seksin noloutta, niin et halua sitä tarpeeksi. 

Miksi ekalla kerralla pitäisi osata? Seksin opettelu on vaan paljon mukavampaa kuin uuden kielen tai tilasto-ohjelman. 

Joo, en tosiaan tiedä haluunko mä oikeesti harrastaa seksiä vai enkö. On tullut mietittyä sitäkin, että oonko mä aseksuaali, mutta seksi kuitenkin kiinnostaa, että veikkaan ettei se ongelma kuitenkaan ole aseksuaalisuus vaan joku muu.

AP

Vierailija
12/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tosiaan tiedä haluunko mä oikeesti harrastaa seksiä vai enkö. On tullut mietittyä sitäkin, että oonko mä aseksuaali, mutta seksi kuitenkin kiinnostaa, että veikkaan ettei se ongelma kuitenkaan ole aseksuaalisuus vaan joku muu.

AP

Se on joku muu. Se muu on sellainen henkilö jonka kanssa sinulle tulee pakottava tarve harrastaa seksiä juuri hänen kanssaan.  Mitä noita ihmettelemään odota sitä oikeaa. 

Vierailija
13/19 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pelottavaa siinä nyt muka on?

Vierailija
14/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkkiinjääminen on tietysti pelon kohde.

Vierailija
15/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Se on joku muu. Se muu on sellainen henkilö jonka kanssa sinulle tulee pakottava tarve harrastaa seksiä juuri hänen kanssaan.  Mitä noita ihmettelemään odota sitä oikeaa. 

"Se oikea" on melkoinen klisee.

Ei pidä kiirehtiä ekakertaa, että sen jälkeen olisi jotenkin kokenut. Ei myöskään pidä lykätä hauskanpitoa, koska et ehkä halua sen ihmisen kanssa punaista tupaa, kolmea lasta ja kultaistanoutajaa.

Tärkeää on tunnistaa omat halunsa ja toimia niiden mukaan. Toisille tärkeää on rakastuminen, toiselle turvallisuus, kolmannelle kuuma kroppa. Lopulta tärkeämpää on se miltä sinusta tuntuu kuin se kumppani.

Takavuosien hömpähkö TV-ohjelma antoi neuvon: Harrasta seksiä jos panettaa enemmän kun pelottaa, ja jos toisinpäin niin älä.

Vierailija
16/19 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä pelottavaa siinä nyt muka on?

Eikös ap jo kertonut sen?

Vierailija
17/19 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä on alapeukutettu?

Vierailija
18/19 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro siitä kumppanilles sitten kun tulee ajankohtaiseksi.

Vierailija
19/19 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, hyvin se menee. Ei kannata stressata liikaa ennalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi