Miten saan selville, onko mies vapaa vai varattu, kun häntä ei löydy somesta?
Olen kiinnostunut eräästä miehestä, josta tiedän nimen, iän, asuinpaikan ja puhelinnumeron. Haluaisin ottaa häneen yhteyttä, mutta haluan ensin varmistua, ettei ole varattu. Miten saan sen selville, kun hän ei ole somessa? Saiskos palstan etsiviltä apuja?
Kommentit (53)
winner kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ihminen, joka ei jaa tietojaan someen jotain anonyyminimimerkkiä enempää, haluaa olla rauhassa "ihailijoilta" ja pystyy itse luomaan omatoimisesti sen ystävä/tuttava/rakastettupiirin. Näin ainakin itse toimin, eikä siinä piirissä tarvitse olla montaa ihmistä.
Maailma on miehiä täynnä, ota hakuun joku helpommin lähestyttävä.
Minäkin suosittelisin keskittymään ihmisiin, joista varmasti tietää että etsivät seuraa. Toisin sanoen kannattaa suunnata deittisovelluksiin.
Tiedätkö ketään, kuka tuntisi tai tietäisi tämän miehen ja voisit kysyä tämän miehen taustoista? Somessa jotkut nimittäin saattavat haluta antaa sen vaikutelman, että olisi sinkku vaikka todellisuudessa sitten jotain aivan päinvastaista. Valitettavasti myöskään, jos mieheltä itseltään asiasta kysyt, niin vastaus ei välttämättä aina ole rehellinen ja sitten yllätys...
Ap. Kiitti mielipiteistä ja ehdotuksista. Maailma on täynnä miehiä, mutta myös täynnä miehiä, jotka eivät herätä minussa mitään mielenkiintoa. On erittäin harvinaista minulle, että joku mies herättää mielenkiinnon ja vieläpä kun hän tuli mieleeni yli vuoden tauon jälkeen. Mieluummin lähden itse tavoittelemaan jotain, josta kokemuksen mukaan voisi tullakin jotain, kun aloittaa nollasta ja lähteä treffipalstojen viidakkoon etsimään neulaa heinäsuovasta.
Laita sille viesti vedoten johonkin juttuun yhteiseen harrastukseenne liittyen. Katso lähteekö juttu siitä etenemään.
Laita jotain asiaa liittyen yhteiseen harrastukseenne ja katso lähteekö juttu etenemään.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kiitti mielipiteistä ja ehdotuksista. Maailma on täynnä miehiä, mutta myös täynnä miehiä, jotka eivät herätä minussa mitään mielenkiintoa. On erittäin harvinaista minulle, että joku mies herättää mielenkiinnon ja vieläpä kun hän tuli mieleeni yli vuoden tauon jälkeen. Mieluummin lähden itse tavoittelemaan jotain, josta kokemuksen mukaan voisi tullakin jotain, kun aloittaa nollasta ja lähteä treffipalstojen viidakkoon etsimään neulaa heinäsuovasta.
Ei tuossa auta kuin kysyä suoraan ihan itse. Joka tapauksessa joudut kysymään lopulta ihan itse vaikka miljoona hyvää neuvoa täällä saisit.
Kerro toki sitten kuinka kävi ja onko häät jo juhannuksena, niin tiedetään onnitella ;D
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tapasin hänet entisen harrastuksen tiimoilta n vuosi sitten. Sitä kautta nähtiin muutamia kertoja ja juteltiin ja siinä oli kiinnostusta ilmassa. Olin silloin juuri eronnut, enkä ollut valmis edes ajattelemaan treffailua. Nyt voisi olla jo sen aika.
Hiemanko olet epätoivoinen :-DDDDDDDDDDDD
Jos et nää sitä muutenkaan, niin onko se nyt niin kamalaa kysyä onko varattu? Jos joka tapauksessa meinasit ehdottaa jotain tapaamista.
Itselle kerran eräs etäisesti tuttu nainen soitti ja kysyi, kiinnostaisiko lähteä treffeille. Olin varattu ja kieltäydyin kohteliaasti. Mutta ihan kivalta tuollainen positiivinen yhteydenotto kuitenkin tuntui eikä siitä puolisonikaan mitenkään häiriintynyt. Ota vaan rohkeasti yhteyttä mieheen, AP, ei se ole niin vakavaa.
Ap. Kiva kuulla, että sulle jäi siitä kiva fiilis, vaikka olitkin varattu. Noin mäkin ajattelen, jos joku osoittaa fiksusti muhun kiinnostusta. Ehkäpä mä rohkaisen mieleni ja tässä joku päivä laitan miehelle viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Maistraatista saat tiedon, ketkä ovat kirjoilla asunnossa.
Soita nro tied ja kysy, ketä asuu osoitteessa.
Sain kerran soittamalla tiedon, mikä ihmisen sukunimi ja puh on. Tiesin siis vaan etunimen ja kadun nimen. Oli tosin lyhyt katu eikä samannimisiä montaa.
Yritin joskus tuota, mutta ei onnistunut. Kertovat kyllä osoitteen, jos tiedät nimen, mutta eivät kerro nimeä pelkän osoitteen perusteella.
Keksi tikusta asiaa ja laita miehelle viesti, siitä näet lähteekö juttu etenemään ja samalla selvinnee, onko hän vapaa tai kiinnostunut sinusta.
Itselläni on kyllä vähän pessimistiset odotukset tällaisista eli uskon, että kiinnostunut mies kyllä itse toimii, jos kiinnostaa. Eronnut ystäväni on usein tehnyt tämäntyyppisiä aloitteita ja yksikään ei ole johtanut mihinkään, kerran joku puolituttu jätti täysin vastaamatta ja alkoi selkeästi vältellä, vaikkei ystäväni laittanut mitään muuta kuin tikusta asiaa -viestin. Sinun kohdallasi ei tuota riskiä ole, kun olette ihan ventovieraita, joten mitään kasvojen menettämisen riskiä ei tuossa ole. Ja miehille on positiivista, jos joku osoittaa kiinnostusta, koska se on harvinaista. Miehellenikin on tullut tällaisia viestejä työkuvioiden tiimoilta.
Sitä varoisin, että lähettelisit flirttiviestiä, vaikka vastauksen saisitkin. Odota aloitetta mieheltä sen jälkeen kun olet saanut vastauksen kysymykseesi. Älä ryhdy lähettelemään toistuvasti viestejä, jos mies ei jatka yhteydenpitoa. Hän voi kohteliaisuuttaan vastata, mutta jos ei itse jatka viestittelyä, häntä ei kiinnosta.
Damiano David -ketjua kun selaa, niin aika selvästi näkee mitä tapahtuu, kun joku ihastus-parka on somessa... :(