Olen Suomen laiskin nainen
Kommentit (34)
Naapurissa nuori pariskunta, jossa on kyllä ihan varmasti sinua laiskempi nainen. Nosti roskiksen oven ulkopuolelle - kunnes tuli noottia kun linnut repivät roskia pitkin taloyhtiön pihaa. No sen jälkeen nosti sen roskiksen ulkovarastoon. Heidän ovelta on matkaa roskakatokseen 10 metriä. Sitten kun lähtee autolla oven edestä, niin vie samalla roskat siten, että ajaa 8 m, pysähtyy ja vie roskiksen.....
Vierailija kirjoitti:
Saatan olla suomen laiskin mies? Mottoni on että älä tee tänään mitään minkä voit huomenna teettää toisilla. Tämmöisen oikeasti laiskan on pakko vähän osata suunnitella ja taktikoida.
Helpommalla pääsee, kun tekee itse. Tuohon taktikointiin olen ainakin itse aivan liian laiska.
Vierailija kirjoitti:
Terve vaimo.
Oletko siis Ammattivalittajan mies?
Vierailija kirjoitti:
Mä sain eilen vietyä roskapussit jotka oli viikon ajan odottanut lattialla viemistä.
Täällä odottaa edelleen. Jos vaikka ylihuomenna sitten. Tai ensi viikolla.
Oletko ollut joskus töissä? Sitten et ole laiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkerat eivät tee palsta-aloituksia, vaan makaavat sängyssä. Eivät nouse edes sohvalle.
Ap, sinulla on vielä paljon harjoiteltavaa, jos aiot päästä Suomen laiskimmaksi naiseksi.
Hah, hah eivät nouse edes sohvalle. Nyt ollaan niinku tosiaan laiskuuden ytimessä. Lattia vie minusta jälleen voiton. Lisähappea ja sherpa niin koitan kiivetä sohvalle. Apuuvaa auttakee....
Olis siinä sherpa kummissaan. Ei ne varmaan ole koskaan nähnyt aitoa Av-mammaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ammattimaisen säännöllisesti postannut tänne joka päivä ainakin kymmenen valitusta jo kymmenen vuoden ajan.
Kyllä se ihan työstä käy. Kerro sukulaisille ja eksälle, niin kylläpä hiljenevät. :)
Niinpä. Palstapäivystys vaatii todella näppärät sormet ja hyvät istumalihakset. Ei se ole laiskojen hommaa ei.
Ei kai kukaan sentään palstaile istuma-asennossa? Huh. Uuvuttaa pelkkä ajatuskin.
Sinähän omaishoidit vuosikaudet sitä ekaa mulkeromiestäsi. Ei sellaiseen laiskat lähde.
Mua haukku kerran yks entinen ”kaveri” kerran laiskimmaksi tietämäkseen ihmiseks, kun en ilomielin hänen kotonaan halunnut tehdä kotitöitä ollessani siellä vieraana. Heittomerkeissä sana kaveri, koska en enää näe hänen olleen mikään kaveri. Itsekäs muiden määräilijä hän oli.
Kyllä minäkin sijoitun kärkisijoille. Olen kuin naispuolinen Uno Turhapuro.
Suomen laiskin nainen ei olisi viitsinyt tehdä tätä aloitusta.
Lepää välillä perusleirissä niin eiköhän se siitä. :)