Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti nelikymppisenä

Vierailija
09.06.2021 |

Vuodessa vartalooni on ilmestynyt huomattavan paljon selluliittia. Aiemminkin sitä on ollut jonkin verran, mutta nyt huomattavasti enemmän ja paikoissa, joissa sitä ei ole ennen ollut (esimerkiksi polvissa!).

Olen normaalipainoinen, harrastan liikuntaa. En omista vaakaa, mutta en usko painoni juuri muuttuneen. Mitä tämä siis on? Keski-iän (42 v.) rupsahtamista? Ihon rakenne veltostuu? Mitä? Syön 16/8-pätkäpaastoten kasvisruokaa. Tässäkään ei ole tapahtunut muutoksia muutamaan vuoteen.

Kai tällainenkin kehon muutos oli odotettavissa, mutta olen silti hivenen järkyttynyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hormoniperäistä. Eipä tuohon voi hirveästi vaikuttaa. Laihtuminen/kiinteytyminen normaalipainon sisälläkin saattaa auttaa, ainakin itselläni auttoi. 

Älä ainakaan haksahda mihinkään "puhtaaseen" ruokavalioon, tehotonta ja turhaa itsensä kiduttamista. 

Sori. t. Viisikymppinen.

Vierailija
2/3 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonithan ne vaikuttaa. Itse olen kärsinyt selluliitista yläasteikäisestä lähtien vaikka olen ollut aina normaalipainoinen. Vasta, kun kolme vuotta sitten aloitin voimaharjoittelun raskailla painoilla, kiinteydyin, laihduin ja aloin hankkia kunnolla lihasta, pääsin selluliitista eroon tai ainakin se väheni huomattavasti. Olen nyt 47 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voimaharjoittelua voisin yrittää. Tekisi terää muutenkin, vaikka olenkin ihan hyvässä kunnossa.

Harmi että saliharjoittelun pitää olla niin pitkästyttävää... Ehkä motivaatio löytyy kehittymisen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi