Muuttuiko teillä äsken palstan layout??
Ihan oudon näköinen ainakin kännykällä nyt. Eikä pääse enää helposti keskusteluista pääsivulle💩
Kommentit (41)
Kiitos kuuluu kaikille niille, jotka ei ole osanneet keskustella etenkään viimeisen parin viikon aikana asiallisesti vaan palstalla on toistuvasti etenkin näitä persut sitä, persut tätä, öyhöyh-ketjuja täynnä vääristelyä ja jopa vihapuhetta.
Nyt sitten palsta on käyttökelvoton kaikille kun pieni vähemmistö ei ymmärrä palstan sääntöjä.
Joku palvelinvika varmaankin. Hidasteli ennen kuin hajosi.
Joku palvelinvika varmaankin. Hidasteli ennen kuin hajosi.
Oikeastaan huolestun omasta reaktiosta peukkujen puuttumiseen. Millään ei ole enää mitään väliä 🥺 Kauhea myöntää, että on koukussa peukutusten seurantaan ketjuissa 😦
Ihan rikki koko sivu. Pelkkää valkoista ja tekstiä.
Grafiikat lähti kävelemään. Taitaa olla päivitys menossa.
Onhan tätä ennenkin tapahtunut monta kertaa. Normaaleja huoltotoimia tai joku hakkerihyökkäys.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan huolestun omasta reaktiosta peukkujen puuttumiseen. Millään ei ole enää mitään väliä 🥺 Kauhea myöntää, että on koukussa peukutusten seurantaan ketjuissa 😦
Minä olisin enemmän huolissani siitä, kun näät täällä jotain peukkuja.
ei muuta kuin kone kiinni ja ulos aurinkoa ottamaan. mistä sen tietää miten kauan tempuilee sivusto
Vartin oli noin, nyt taas normaali.
Varmaankin joku persu löi vasaralla serveriin, niin taas pelaa.
Mulla muuttui viime sunnuntaina. Hirveän iso , minusta entinen oli parempi.
On tää yhtä edestakaisin seilaamista! Välillä outo alusta ja nyt taas vanha, entinen.
Itse käynnistin reitittimien uudelleen, sivusto palautui entisen näköiseksi (tietokoneella)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tätä ennenkin tapahtunut monta kertaa. Normaaleja huoltotoimia tai joku hakkerihyökkäys.
Luulisi että nuo huollot voisi hoitaa klo 23-07 välillä..
Muuttui äsken isoksi. Vauva-sana kissankokoisena ja muutenkin oudonnäköinen palsta. Nytkin erilaisen näköinen.