Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranpentu vei paikan sängystä

Vierailija
08.06.2021 |

Tuntuu olevan miehestä mustasukkainen ja ärisee jos yritän mennä sinne. Kaksiossamme ei ole sohvaa joten olen kaksi yötä joutunut nukkumaan koiran korissa. Tulee niska kipeäksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman koira? Kumman asunto? Ehkä mies ei ole valmis suhteeseen. Ehkä panee koiraa mielummin, siinä tapauksessa eläinsuojeluilmoitus.

Mutta oli mitä oli, koirat kuten ihmislapsetkin täytyy opettaa hyville tavoille jo pentuna.

Vierailija
2/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira näyttää kumpi on emäntä talossa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman koira? Kumman asunto? Ehkä mies ei ole valmis suhteeseen. Ehkä panee koiraa mielummin, siinä tapauksessa eläinsuojeluilmoitus.

Mutta oli mitä oli, koirat kuten ihmislapsetkin täytyy opettaa hyville tavoille jo pentuna.

Johan tuo on hyville tavoille oppinut. Koiran paikka on aina isännän vieressä. Jotkut sinkkunaiset eivät vielä vaan tiedä.

Vierailija
4/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienelle suloiselle pennulle täytyy olla talon paras nukkumapaikka. Siitä ei tingitä.

Vierailija
5/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien luona kun nukuin yksin niin pystykorva tuli aina sänkyyn viereeni. Mukavasti lämmitti jalkoja tai selkää 😊

Vierailija
6/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi tulla sänkyyn mutta ei murista. Ja siirtyy sen mukaan minne sopii.

Vierailija
7/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on sit se seuraavaksi kusee paskoo,mihin huvitaa.Haukuu sisällä ja hyökää imisten kimpuun.Ei se koiran vika ole vaan ihmisen joka siitä hihnasta pitää kiinni.Jokaisen joka otaa koiran pitäisi joutua : Koiransa kanssa kurseille,jossa opetetaan kuka perhessä on pomo ja ulkona.Ei se koira jota ihminen ei haliset.Hypii pyörätiellä edestakas pitkässä fleksinarussa ja omistaja heko heko,se on niin söpö en raaski torua.Joku päivä sit jää auton tai pyörän alle.Kuka maksaa vilut?

Vierailija
8/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI koiraa sänkyyn. Kulkevat ulkona jossa astuvat ties minkä päälle, eläinten kusta ja kuivunutta ulostetta, jopa ihmisen ulosteita, räkää, purkkaa, hyönteisiä..

Sitten niillä samoilla jaloilla sänkyyn. Ei minun talossani. Koiralle on oma peti ja jos sitä ei ole, ei minulla ole koiraakaan.

Vierailija
9/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nakataan alas sängystä, jos alkaa murista.

Vierailija
10/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI koiraa sänkyyn. Kulkevat ulkona jossa astuvat ties minkä päälle, eläinten kusta ja kuivunutta ulostetta, jopa ihmisen ulosteita, räkää, purkkaa, hyönteisiä..

Sitten niillä samoilla jaloilla sänkyyn. Ei minun talossani. Koiralle on oma peti ja jos sitä ei ole, ei minulla ole koiraakaan.

Kun antaa koiran nukkua vieressä niin se takaa hyvän vastustuskyvyn. Rakkaus ei katso pöpökammoa ainaskaan omalla kohdallani.

Vierailija
11/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun antaa koiran nukkua vieressä niin se takaa hyvän vastustuskyvyn. Rakkaus ei katso pöpökammoa ainaskaan omalla kohdallani.

Minulla on hyvä vastustuskyky enkä ole koskaan antanut koiran tulla sänkyyn. En aio maata ulkoa tuoduissa lioissa sängyssäni.

Vierailija
12/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on sit se seuraavaksi kusee paskoo,mihin huvitaa.Haukuu sisällä ja hyökää imisten kimpuun.Ei se koiran vika ole vaan ihmisen joka siitä hihnasta pitää kiinni.Jokaisen joka otaa koiran pitäisi joutua : Koiransa kanssa kurseille,jossa opetetaan kuka perhessä on pomo ja ulkona.Ei se koira jota ihminen ei haliset.Hypii pyörätiellä edestakas pitkässä fleksinarussa ja omistaja heko heko,se on niin söpö en raaski torua.Joku päivä sit jää auton tai pyörän alle.Kuka maksaa vilut?

Onhan siellä mies talossa. Vihdoin viimein mies on se perheen pää, kun katsotaan vauva -palsta siihen mukaan.

Vierailija
13/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa mihin sävyyn aloitus on kirjoitettu.

Älkää ottako liian tosissaan aloitusta.

Vierailija
14/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas pienikokoinen kun mahdut nukkumaan koiran koriin! Ei vaineskaan, 2/5 ja jätä se koira ja sika myös!

Vierailija
15/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi koira vie Ap:n lenkille.

Vierailija
16/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa isompi peti koiralle niin mahdut paremmin sinne itsekin.

Vierailija
17/17 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koira narttu?

Jos on narttu niin ymmärrän täysin tappelun aiheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän