Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin urheillessa, kun en kiinteydy

Urheilija
08.06.2021 |

Haluaisin kiinteytyä ja kohottaa kuntoa, mutta tuntuu ettei tuloksia tule. Osaako joku suositella, mitä kannattaisi tehdä?

Olen nyt reilun kuukauden tehnyt kehonpainotreenejä, porrasjuoksuja sekä juoksulenkkejä. Suunnilleen yksi jokaista viikossa.
Syön terveellisesti, ja olen jättänyt herkut pois. Silti mitään tuloksia ei ole tullut. Mistäköhän tämä johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on lyhyt aika muutokseen.  Ruolla on myös suuri merkitys. Sanot syöväsi "terveellisesti" mutta mitä se tarkoittaa?

Vierailija
2/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuukaudessa tapahdu mitään. Jatka vuosi, sitten näet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin aikoinani reisissä selvää kiinteytymisen merkkejä kun olin 4 kuukautta säännöllisesti tehnyt stepperitreeniä noin 3 kertaa viikossa vähintään puoli tuntia. Ei reilussa kuukaudessa vielä muutoksia näy.

Vierailija
4/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. samaa täällä. Olen jo 6kk käynyt aktiivisesti ja KUNNOLLA kuntosalille. Oikein että hiki virtaa ja lihakset kunnolla töihin. Ei mitään..

Vierailija
5/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistäkin ruokaa voi syödä liikaa.

Vierailija
6/6 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on valitettavasti aika pitkälti geneettistä. Toisilla on aina selluliittia ja keho " löysän" oloinen, vaikka treenaisi kuinka. Ystäväni on tällainen. Treenaa tosi paljon, ja silti on mitä on. Hyvä kunto toki silti, eikä noi vaatteet päällä niin näy ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän