Hitsi mua säälittää Saarela..
..muutama vuosi sitten oli porua, kun hän kiersi liikaa kesätapahtumissa - ei ollut lastensa kanssa.
Nyt valitetaan, ettei ollut kesätapahtumissa.
Minusta Saarela on ollut harvinaisen suoraselkäinen ministeri. Linden ja Dromberg ovat kyllä erikoisia. Jatkuvasti saa lukea ties mistäkin aiheesta, millä nämä tädit hyökkäävät kulttuuriministerin kimppuun. Eniten ihmetyttää Linden. Hän kirjoittelee ainakin Kalevaan säännöllisesti juttuja siitä, miten huonosti Saarela hoitaa opiskelijoiden asioita ja kertoo mitä hänen mielestään tehdä (tietysti lupaa kymmenen hyvää ja kahdeksan kaunista). Muistan vaan omat opiskeluajat, kun Linden oli ministeri eikä YHTÄÄN MITÄÄN parannusta taåahtunut opiskelijoiden asemaan. Päinvastoin, tukia pienennettiin...
Kommentit (23)
Itse en voisi koskaan äänestää ihmistä joka on sysännyt lapsensa omille vanhemmillen hoidettavaksi kun itse tekee uraa. Ihmistä joka on ajanut humalassa auota näin vaarantaen ihmishenkiä. Ihmistä joka harrastaa " otan koiran ja annan pois kun en jaksa" -leikkejä. Valitsee aviomieheksi miehen jolle toinen nainen odottaa lasta.
Eivät EHKÄ ole teidän mielestä oleellisia asioita, mutta ovat valtaosan äänestäjien mielestä! Asiat eivät ole niin yksoikoisia.
Lehtomäki ja häntä sijaistanut Kiviniemi harvoja uskottavia. Muista tekisi mieli lähinnä siteerata Lostin trailerin Sawyeria. Phhhleease.