Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö käydä äänestämässä. Vaikeeta on löytää ketä äänestää.

Vierailija
08.06.2021 |

Kokoomus rikkaille
Persut noloja
Sdp llä kamala pääministeri
Vihreät hihhuleita
Keskusta maalaisille
Vasemmisto ma muilee
Onko kd ainoa potentiaalinen? Toki onhan niilläkin se räsäskä..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeisto on rikkaille

Vasemmisto köyhälistölle

Keskusta keskituloisille

Vihreät koppakuoriaisille

RKP ruotsalaisille

Persut riidanhaastajille ja ulkomaalaisten vastustajille

Miksi ihmisillä on näin hirveän ennakkoluuloinen asenne perussuomalaisia kohtaan? Ymmärtäisin jos olisivat jotain sosiaalipummiuden liputtajia, mutta eiköhän he töissä käy eikä hakkaa ketään? TOISIN KUIN KÖH KÖH.

Vierailija
22/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset on hihhuleita, ei vihreät. Toki vihreissä on myös jotain ihmehörhöjä, mutta missäpä puolueessa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienimmän pahan periaate on näissä hyvä kun kaikki puolueet surkeita." Näin se on ja siksi vihreät jäi ensimmäisenä pois.

Vierailija
24/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pienimmän pahan periaate on näissä hyvä kun kaikki puolueet surkeita." Näin se on ja siksi vihreät jäi ensimmäisenä pois.

Sama. Jätin heti pois vihreät vasemmisto ja PS. Sit piti alkaa seulomaan lopuista.

Vierailija
25/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaklikkaajat: ei ikinä ole kukaan perussuomalaisten äänestäjä ahdistellut minua julkisilla paikoilla. Se vain ON. NIin. Tulkaa vttu itse saattamaan minut kotiin jos henkinen epärehellisyys estää myöntämästä ihan selviä asioita.

Vierailija
26/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta puolustaa syrjäseutuja. Ei kaikki todellakaan pysty asumaan kasvukeskuksissa.

Naurattaa maalaiseksi haukkuminen. Persuissa oli ihan juntti ehdokkaita. Ei ainuttakaan koulutettua näillä kulmilla

En pysty antamaan ääntä vassari puolueille, korpeaa se rahan jakaminen maailmalle.

Vierailija
27/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaklikkaajat: ei ikinä ole kukaan perussuomalaisten äänestäjä ahdistellut minua julkisilla paikoilla. Se vain ON. NIin. Tulkaa vttu itse saattamaan minut kotiin jos henkinen epärehellisyys estää myöntämästä ihan selviä asioita.

Hienoa että ei ole. Minua on. Toki en kaikista tiedä kun en yleensä kysele poliittista suuntausta ahdistelijoilta, mutta muutamasta tiedän. On kyllä niitä muistakin puolueista.

Vierailija
28/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku vaalikone vois jeesiä? Muista myös mistä vaaleista on kyse. Äänestät ihmisiä kunnallisvaltuustoon, joten hallituksen toimet tai ulkopolitiikka ei ehkä ihan liity.. mitkä asiat oman kunnan toiminnassa on sulle tärkeitä ja kuka niitä ajaa? Terveyspalvelut, kaavoitus, rakentaminen, päivähoito, koulut, vanhustenhoito, kunnallisvero, kulttuuripalvelut.. jne?

Vierailija
29/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että ei ole. Minua on. Toki en kaikista tiedä kun en yleensä kysele poliittista suuntausta ahdistelijoilta, mutta muutamasta tiedän. On kyllä niitä muistakin puolueista.

Eihän tuo edes käy anekdootista jos et kertomasi mukaan edes "kysele poliittista suuntausta". Voisinhan minäkin katsoa jostain läskistä kotimuijasta että joo varmaan äänestää vasemmistoa mutta siitähän kakkimyrsky nousisi täällä kun "olettaisin". Eli shut up.

Vierailija
30/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo edes käy anekdootista jos et kertomasi mukaan edes "kysele poliittista suuntausta". Voisinhan minäkin katsoa jostain läskistä kotimuijasta että joo varmaan äänestää vasemmistoa mutta siitähän kakkimyrsky nousisi täällä kun "olettaisin". Eli shut up.

Tiedän siis, että muutamat henkilöt ketkä ovat ahdistelleet äänestävät PS, ovat siitä monta kertaa puhuneet kovaan ääneen kännissä baarissa missä olen töissä.

Vierailija
31/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän siis, että muutamat henkilöt ketkä ovat ahdistelleet äänestävät PS, ovat siitä monta kertaa puhuneet kovaan ääneen kännissä baarissa missä olen töissä.

Mitä itse puhut kännissä?

Vierailija
32/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyvän ehdokkaan KD-puolueesta. Illalla äänestämään!

Vierailija
33/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä ensimmäistä jonka nimi on Veikko, puolueella ei ole niin väliä.

Vierailija
34/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä törmännyt muihin kuin hihhuli vihreisiin. Helsingin valtuuston puh.joht ,vihreä ,esimerkiksi lietsoi ihmisiä boikotoimaan kotimaista ruokaa.

Eli siten vihreät huolehtivat kotimaisen elintarviketeollisuuden työpaikoista

Miksi ihmeessä vihreä puheenjohtaja agitoi ihmisiä boikotoimaan suomalaisia elintarvikkeita? Niinkö suomalaisten asioita hoidetaan?

Onko valtamerten takaa rajattu soijatofu jotenkin eettisempää ruokaa? Sen takia on sademetsiä eli hiilinieluja tuhottu ja se tofu on Suomeen rajattu kalliisti fossiilisia polttoaineita käyttäen.

Minusta vihreät ovat aika tyhmiä, anteeksi vain

Vierailija
35/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset on hihhuleita, ei vihreät. Toki vihreissä on myös jotain ihmehörhöjä, mutta missäpä puolueessa ei.

Mikään ei ole niin suurta hihhulointia kuin vihreiden pelottelu maailmanlopulla ja oman ilmastouskonnon kiihkeä levittäminen. Ja toisuskovien syyttäminen ja tuomitseminen

Kierrän vihreät hihhulit kaukaa.

Eihän niillä lapsukaisilla ole talouden pidosta tai työllisyydestä pienintäkään ymmärrystä.

Ohisalo että taloudenhoidon kovinta ydintä on se että pannaan ihmisiä ennallistamaan ojitettuja soita..

Huh. Miten tämä kohentaa valtion kassaa? Mistä tässä kertyy lisää rahaa valtiolle?

Vierailija
36/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä törmännyt muihin kuin hihhuli vihreisiin. Helsingin valtuuston puh.joht ,vihreä ,esimerkiksi lietsoi ihmisiä boikotoimaan kotimaista ruokaa.

Eli siten vihreät huolehtivat kotimaisen elintarviketeollisuuden työpaikoista

Miksi ihmeessä vihreä puheenjohtaja agitoi ihmisiä boikotoimaan suomalaisia elintarvikkeita? Niinkö suomalaisten asioita hoidetaan?

Onko valtamerten takaa rajattu soijatofu jotenkin eettisempää ruokaa? Sen takia on sademetsiä eli hiilinieluja tuhottu ja se tofu on Suomeen rajattu kalliisti fossiilisia polttoaineita käyttäen.

Minusta vihreät ovat aika tyhmiä, anteeksi vain

Mistähän tämä väite Ohisalosta on peräisin? Linkkiä, kiitos

Vierailija
37/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla päässä vikaa jos äänestää demareita tai vasemmistoa, mutta se helpottaa valintaa

Vierailija
38/38 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa sekä ehdokasta että puoluetta. Että arvot ja tavoitteet kohtaa.

Kunnat päättää esim. päivähoidosta, perusopetuksesta, terveydenhuollosta, vanhustenhuollosta ja kirjastopalveluista. Myös kaupunkisuunnittelusta ja maankäytöstä. (Huom. Kunnat ei päätä esim. EU-erosta, lainsäädännöstä tai rajavalvonnasta.)

Onko sulla joku ajankohtainen tai tärkeä asia, johon haluat vaikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä