Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elimistösi reagoi, kun kuulet kiinnostavasta työprojektista?

Vierailija
08.06.2021 |

Minä sain tietää projektista syksylle, ja elimistöni on aivan täpinöissä, pulssi nousi ja olen kiihdyksissä. Kun pääsisi tekemään jo nyt.

Onko teillä samanlaista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, kun en ole tuohon törmännyt nyt 13 vuoden aikana. 

Vierailija
2/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muita töistä innostuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole muita töistä innostuvia?

Ilmeisesti tällä palstalla ei.

Vierailija
4/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufnranisgmdöwhd

Vierailija
5/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ- ja harrastuspiireissä tämä aihe herättäisi vilkkaan keskustelun. Outoa, ettei täällä.

Vierailija
6/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöpöttää jos on oikein mielenkiintoinen projekti edessä.

Vierailija
7/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin vatsalla. Kaikki uusi ja jännä sekä kiinnostavat jutut saavat suoleni toimimaan. Ja esim siihen uuteen liittyvään hommaan kun olen menossa happi tuntuu loppuvan. Tämä kaikki siis ennen sitä. Itse tilanteessa olen viilipytty ja rauhallinen.

Vierailija
8/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reagoin vatsalla. Kaikki uusi ja jännä sekä kiinnostavat jutut saavat suoleni toimimaan. Ja esim siihen uuteen liittyvään hommaan kun olen menossa happi tuntuu loppuvan. Tämä kaikki siis ennen sitä. Itse tilanteessa olen viilipytty ja rauhallinen.

Mutta ahdistaako sinua vai oletko innoissasi?

Vierailija
9/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pierettää.

Vierailija
10/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kovilla kierroksilla. Unirytmikin menee sekaisin.

Vierailija
11/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vuonna 2002 hommat tässä insinööritoimistossa. Vielä ei ole tullut eteen kiinnostavaa projektia.

Vierailija
12/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan vielä ollut noin mielenkiintoista projektia.

Vierailija
13/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ahdistaako sinua vai oletko innoissasi?

Sekä että.

Ahdistaa, että tuli taas tähänkin lähdettyä mukaan. Kiroan itseäni, että olisi vaan kannattanut olla tutussa harmaassa arjessa, jossa ei tule yllätyksiä. Innoissanikin kuitenkin olen. Odotan, että pääsen oppimaan uutta tai kokeilemaan taitojani.

Vierailija
14/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos tekisi työtä jota rakastaa, niin tulisi joku reaktio. Mutta sellainen on harvojen onnekkaiden herkkua, valtaosalla on vain duuni koska tarvitaan rahaa.

Vierailija
15/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostun ja masennun sekä stressaannun.

Vierailija
16/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilostun, saan ylimääräistä energiaa, ajatustoiminta nopeutuu. Uuden projektin myötä koko elämäntilanne ottaa - ainakin pikkiriikkisen - harppauksen eteenpäin. Se energiapirskahdus on ihana. Olisipa töitä...

Vierailija
17/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ- ja harrastuspiireissä tämä aihe herättäisi vilkkaan keskustelun. Outoa, ettei täällä.

Vaativaa asiantuntijatyötä tekevät av-mammat eivät ole arkena ennen klo 14 palstalla.

Mutta vastaukseen, perhosia vatsassa, täpinöissään, pulssi koholla, yöunetkin voivat mennä. Energiaa kannattaa purkaa liikunnalla ja saa samalla ajatuksia koottua.

Vierailija
18/18 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ja innostavat tehtävät ovat meillä palkkio hyvin tehdystä työstä. On turha odottaa rahallista palkkiota tai että aikaisempaa töidenjakoa tarkasteltaisiin jotenkin. 15 vuoden jälkeen siis ahdistaa ja mietin keinoja kieltäytyä. Aikaisemmin innostusta, kun ei oikein tiennyt pelin henkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi