No,minulle olis pakettiautomaatissa paketti mutta, miten sen saa sieltä kun en osaa
tai varmaan saisin mutta nolottaa mennä sähläämään siihen kun on ihan kaupan kassojen vieressä.
Kommentit (31)
Automaatissa on ohjeet, selviät kyllä.
Minkä firman kautta paketti tuli? Posti, DHL, Matkahuolto? Saitko viestillä koodia joka näppäillään joko pakettiautomaatissa olevaan näyttöön tai ainakin Postillä on lokeroita joiden numeron saat jo valmiiksi tietoosi ja sen ovessa olevaan koodinäyttöön näppäillään se viestillä tullut koodi.
Katsot vaan sen koodin sieltä puhelimestasi, ja sitten seuraat ohjeita, jotka löytyy pakettiautomaatin kyljestä.
Oliko viestissä luukun numeroa? Sen pidemmän koodin lisäksi siis
Netistä varmaan löytyy ohjeet automaatin käyttöön. Katso vaikka postin sivuilta. Itse onnistuin ensimmäisellä kerralla pakettiautomaatin ohjeilla, ei ollut vaikeaa.
Ne on ihan helppoja käyttää, oikeasti. Rohkeasti hakemaan asap, niin automaatista vapautuu paikka.
Pyydä jotain fiksun näköistä nuorta siellä kaupassa auttamaan.
Mulla on hyviä kokemuksia nuorten auttamishalusta teknisissä ongelmissa.
Etkö saanut kännykkään sitä koodia? Menet vaan siihen päätteelle joka on automaattien luona, siinä on ohjeet. Muistaakseni pitää vaan valita onko tullut noutamaan vai postittamaan ja sitten näppäilee koodin. Luukku poksahtaa auki ja otat sieltä pakettisi.
Jos automaatissa olevien ohjeitten avullakaan et selviä, voit kysyä kassalta apua. Ei sitä kukaan ihmettele, et olisi ensimmäinen.
Oon sählännyt ja saanut kokeilujen kautta paketit ulos . Tarkkaan pitää painella kun joskus tuntuu että painallus ei ole mennyt .
Se oli tosi helppoa kun itsekin kävin ekaa kertaa yksin hakemassa. Siinä joka luukussa on pieni ohje. Eli paina eka c-nappia ja sitten laitat sen sun numerosarjan siihen. Lopuksi ok ja se ovi avautuu
Sitten jätät sen sinne. Voi luoja..
Vastaisitko nyt ap ensin, että onko sinulla jo luukun numero ja koodi? Muuten avaus on tulkittavissa pelkäksi provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä firman kautta paketti tuli? Posti, DHL, Matkahuolto? Saitko viestillä koodia joka näppäillään joko pakettiautomaatissa olevaan näyttöön tai ainakin Postillä on lokeroita joiden numeron saat jo valmiiksi tietoosi ja sen ovessa olevaan koodinäyttöön näppäillään se viestillä tullut koodi.
Tekstiviestinä tuli postilta. Mutta miksi ne laittaa lokeroon kun postintoimipistekin on siinä ihan samassa.
Ei ole vaikeaa kun siinä automaatin näytössä on ohjeet ja asia on tavallisesti niin yksinkertainen, että painat siitä "nouda paketti", näppäilet tunnusluvun mikä tuli tekstarilla. Sitten oikea luukku avautuu ja otat pakettisi sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviestinä tuli postilta. Mutta miksi ne laittaa lokeroon kun postintoimipistekin on siinä ihan samassa.
Tarvitaan vähemmän henkilökuntaa kun ihmiset tekevät kaiken työn itse.
Ja on se asiakkaallekin mukava kun ei tarvitse jonottaa tiskille.
Vierailija kirjoitti:
Se oli tosi helppoa kun itsekin kävin ekaa kertaa yksin hakemassa. Siinä joka luukussa on pieni ohje. Eli paina eka c-nappia ja sitten laitat sen sun numerosarjan siihen. Lopuksi ok ja se ovi avautuu
Joo, toi c-näppäimen painaminen multa jäi ekalla kerralla kun yritin (ohjeita lukematta), ja ajattelin, että mikä nyt mättää...
Mutta ensin siis c-näppäin, ja sitten se koodi mikä puhelimeen tuli. Ja näppäillään siihen luukkuun, minkä numero tuli samassa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse otan mieluummin automaattiin, ei tarvitse hikisenä jonottaa ja odotella kun muori ostaa 5 postimerkkiä ja lähettää lapsenlapselle fazerin suklaalevyn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska itse tilasit pakettiautomaattiin?
Ei siinä ketään seiso vieressä selostamassa sun suoritusta yleisölle, joka odottaa lopputulemaa silmät kiiluen. Sählää ihan mielinmäärin, kukaan ei noteeraa.