Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantajan puhelin varastettiin, kuka maksaa?

Jukkis558
08.06.2021 |

Kävi siis näin: Työnantajan antama puhelin pöllittiin keskellä päivää. Olin vapaapäivänä käymässä tutun luona, ja puskasta juoksi nuori kundi, joka nappasi puhelimen yksityispihan puutarhapöydältä.

Kuuluuko minun ostaa uusi, vai maksaako työnantaja uuden? Meillä on vapaaehtoinen päivystys, eli periaatteessa mun moka, koska pidin työpuhelinta vapaa-ajan la mukana?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voisimme tietää työnantajasi ohjeistuksen puhelimien käytöstä ja vastuun jakautumisesta.

Meillä ei ainakaan ole koskaan syyllistetty (saati vaadittu tilille) puhelinten tai tietokoneiden katoamisista. Jos niitä alkaisi kertymään samalle henkilölle useampia, niin sitten ehkä.

Vierailija
22/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ananastukka?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhelin osa palkkasi kuuluvaa puhelinetua vai puhtaasti työkäyttöön tarkoitettu?

Vierailija
24/24 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole mikään Provo. Keskellä päivää näin vain tapahtui. Olimme syöneet juuri, kävelimme omakotitalon toiselle puolelle chekkaamaan talon seinän maalaushommaa. Hiljaisella (umpikuja) kadulla käveli alle 18 v kovaääninen porukka, ja kohta yksi niistä juoksee omituisesti pensasaidan sisäpuolella, eli talon pihalla.

Hetken kuluttua tajuttiin, että hän pölli puhelimen.

Soitettiin siihen monta kertaa (ensin luultiin että olis tippunut , tms jonnekin pöydän alle), ja hän jopa vastasi puhelimeen, mutta ei puhunut mitään.

Että tälleen. Tapahtumapaikka Jyväskylä, Tuohimutka. Lienevät paikallisia, pitää illalla hieman katsella. Varmaan notkuvat jossain lähistöllä.