Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli pitää ns tyttöjen ilta

Vierailija
08.06.2021 |

Ainoa harmi vaan, ettei ole yhtään ystävää. Pitää käydä yksin terassilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illat ovat ällöttäviä. Pahimmassa tapauksessa pitäisi mennä saunaan puolituttujen kanssa ja sen jälkeen vielä jonnekin baariin (yäk), vaikka on juuri tullut saunasta.

Kyllä ryhmässä pitää olla molempia sukupuolia.

Vierailija
2/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit lohduttautua sillä, ettei ne mitään oikeita tyttöjen iltoja melkein koskaan olekaan. Aluksi aina vannotaan että tänä iltana ei miehiä ja loppuillasta kihnutetaan erektioita vasten silmät kiimasta(kin) harittaen. Voit skipata sen tyttöjen kesken valehteluvaiheen ja mennä suoraan iskemään miestä, se on helpompaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin pitää, mutta vaimo ei yhtään tykkää ajatuksesta :(

Vierailija
4/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voit lohduttautua sillä, ettei ne mitään oikeita tyttöjen iltoja melkein koskaan olekaan. Aluksi aina vannotaan että tänä iltana ei miehiä ja loppuillasta kihnutetaan erektioita vasten silmät kiimasta(kin) harittaen. Voit skipata sen tyttöjen kesken valehteluvaiheen ja mennä suoraan iskemään miestä, se on helpompaa yksin.

En mä halua mitään miestä. Mä haluaisin ystävän, jonka kanssa voisi jutella.

Vierailija
5/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon. Tyttöjen illat on kivoja. Mulla oli hyvä tyttöporukka nuoruuskavereista, mutta se meni.

Uusien kavereiden löytäminen on hankalaa.

Vierailija
6/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttöjen ilta taas tulossa, ja olen innoissani. Käydään n 3-4 kertaa vuodessa pitkän kaavan mukaan. Ensin syömään, sitten vuokrapaikkaan tai jonkun kotiin ja siitä baariin. Nyt tosin ensin baariin ja sitten vuokrapaikkaan. Jutellaan, lauletaan ja tanssitaan. Baurua riittää. Saunamahdollisuus on yleensä ja monesti joku käykin.

Vuosien perinne. Miehiä ei ole kuin joskus jonkun poikaystävä on käväissyt.

Vierailija
7/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tyttöjen ilta taas tulossa, ja olen innoissani. Käydään n 3-4 kertaa vuodessa pitkän kaavan mukaan. Ensin syömään, sitten vuokrapaikkaan tai jonkun kotiin ja siitä baariin. Nyt tosin ensin baariin ja sitten vuokrapaikkaan. Jutellaan, lauletaan ja tanssitaan. Baurua riittää. Saunamahdollisuus on yleensä ja monesti joku käykin.

Vuosien perinne. Miehiä ei ole kuin joskus jonkun poikaystävä on käväissyt.

Kuulostaa kivalta. Ole onnellinen, että sinulla on ystäviä.

Vierailija
8/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tyttöjen teemailta kotonasi, tulen mielelläni esittelemään dildoja ja muita välineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi