Onko teidän vaikea saada unta näin kesäaikaan kun ulkona valoisaa?
Kommentit (20)
Helppo ratkaisu. Pimentävät verhot. Joko sellaiset tavalliset sivuverhot tai rullakaihdin.
miten saatte pimennysverhot pimentämään kunnolla. reunoista tulee aina valoa
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi leveät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi leveät.
Niinpä. Voi pyhä yksinkertaisuus taas..
Ei mutta herää jo joskus 5 aikaan vaikka ei olis pakko.
Ei ole. Olen puhdas suomalainen arjalainen, joka on tottunut valkeisiin öihin valkoisessa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen puhdas suomalainen arjalainen, joka on tottunut valkeisiin öihin valkoisessa Suomessa.
Voi kamalaa, mitä sä teet talvella, kun yöt on mustia?
Illalla laitan silmät kiinni. Nukun niin pitkään kuin nukuttaa. Sitten herään. Eräs kaveri virittelee kesällä kaikenmaailman peitot ja tyynyt valokohtien eteen, jotta saa edes unta. 143
Ei ole koska talossa kummittelee / kaikki vieraat aina pelkäävät yöllä olla täällä
Ei ole vaikeaa. Se miten valoisaa ulkona on ei vaikuta sisätiloihin mitenkään. se saattaisi vaikuttaa jos sisällä olisi yöllä valoisaa.
Valosta kärsijöille: silmälaput on keksitty.
Ei ole vaikeaa, unimaski on hyvä keksintö. Olen herkkäuninen niin käytän ympäri vuoden.
Valoisuuteen löytyy lääkkeet, mutta kuumuus on sietämätöntä. Lämpötilan noustessa selkeästi yli 20:n asteen nukkumisesta tulee mahdotonta. Tämä siis ihmisellä, jonka mielestä makuuhuoneen optimilämpötila on 16 astetta.
Ei ole vaikeaa. Tulee nussittua paljon enemmän joten nukuttaakin oikeastaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Valoisuuteen löytyy lääkkeet, mutta kuumuus on sietämätöntä. Lämpötilan noustessa selkeästi yli 20:n asteen nukkumisesta tulee mahdotonta. Tämä siis ihmisellä, jonka mielestä makuuhuoneen optimilämpötila on 16 astetta.
Ilmalämpöpumppu.
Joka yö herään klo 03-04 ... kunnes lopulta totun valoisiin öihin tai olen niin väsynyt, että saan nukuttua. Makuuhuoneessa on pimentävät rullaverhot ja viilennyslaite, silti en saa nukuttua. Eikä huone ole pimeä - rullaverhojen reunoista fuskaa paljon. Juu pitäisi laittaa lisäksi vaikka pimentävät riittävän leveät pitkät verhot.
Ei ollenkaan. Ihanaa kun on valoisaa, ja siivilöityy ihanaa vihreää keveiden verhojen läpi. Jotenkin suloista ja turvallista. Talvisin joskus pelkään pimeää, jep, aikuinen ihminen...
Pimennysverhot.