Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, millainen naismaku sinulla on

Vierailija
07.06.2021 |

Itse tykkään laihoista, ruskeasilmäisistä, mustatukkaisista, älykkäistä, hyväkäytöksisistä ja lempeistä naisista, joilla vähän kissamaiset silmät.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja.

M49

Vierailija
2/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee paljon. Pienistä aasialaisista lihaviin blondeihin. Luonteen pitää olla rauhallinen ja mukava arkielämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi pitää olla hyvää, en voi muuten seurustella pitkää jaksoa, jos nainen ei pysty tyydyttämään minua.

Vierailija
4/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulllahan toi isomummmon geeeenit on sieltä friedrich niezen suuunnilta. SIitä kaikki sienneeet ovat filosofian maistereita ja oikeustieteiilijöitä. Ykksi esim  avustaja ja yksi esiim oikeustieteen lehtori. Kylllähän se oli sellainen isomummo että utelias seurasi hyvin tarkasti kaiikkea mitä touhusin lapsena kuteeen mummonikin joka filosofian maisteri. Ukiin puolelta tulee taas sitä matemaaattisuutta kuten arkkitehti ja tietojenkäsitttelytieteeen lehtori yliopistossa ja diplomi insinöööriä, aaltoyliopiston neurotieteeen tutkijaaa yms.

Vierailija
5/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti hoikka ja vaaleaihoinen, plussaa jos brunetti ja sinisilmäinen. Luonteeltaan mukava, älykkyys on plussaa, mutta ei välttämätöntä. 

Vierailija
6/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulllahan toi isomummmon geeeenit on sieltä friedrich niezen suuunnilta. SIitä kaikki sienneeet ovat filosofian maistereita ja oikeustieteiilijöitä. Ykksi esim  avustaja ja yksi esiim oikeustieteen lehtori. Kylllähän se oli sellainen isomummo että utelias seurasi hyvin tarkasti kaiikkea mitä touhusin lapsena kuteeen mummonikin joka filosofian maisteri. Ukiin puolelta tulee taas sitä matemaaattisuutta kuten arkkitehti ja tietojenkäsitttelytieteeen lehtori yliopistossa ja diplomi insinöööriä, aaltoyliopiston neurotieteeen tutkijaaa yms.

Nämä laiittaaa mun deitti ilmoitukseeen että jatkan mun geeenejä.

Vierailija
7/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä laiittaaa mun deitti ilmoitukseeen että jatkan mun geeenejä.

Eii vaan tarkoitan sitä etttä kiinnostaa aidosti että millainen on naisen maailma että mitä naisen päään sisällä liikkuuu jne.

Vierailija
8/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taii eihän me puhuta enää naisista ja mieehistä vaan yksilöistä.

Vierailija
9/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja sievä. Sellainen 150 cm "pitkä" pikkunainen, aww. 

Mutta nehän haluaa aina 190 cm pitkän jätin ja itse vain 176 cm.

M36

Vierailija
10/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyessä suhteessa lutkamainen, mitä lutkempi sen parempi.

Vierailija
11/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen, pienet rinnat, pitkät nännit, olematon perä, vihreät silmät ja punainset hiukset.

Vierailija
12/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska.

Vierailija
13/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu

Vierailija
14/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, hauska, reipas ja rehti. Ei materialisti tai kilpailuhenkinen, vaan maanläheinen luonnonystävä. Tasa-arvoon uskova mutta seksuaalisesti dominoiva.

Ulkonäöllisesti miellyttää eniten pitkä, vähän rotevahko, vahvapiirteinen nainen kunnon tarakalla :D

Eli epärealistinen naismaku. Jos tällainen nainen on olemassa, on hän parisuhteessa ison ja rotevan viikingin kanssa jonka sylissä vahvakin nainen voi tuntea itsensä pieneksi, eikä itseään pienemmän älykkömiehen kanssa. Aika samat mahdollisuudet kuin jos tavoittelisin supermallia.

Vierailija
15/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, hauska, reipas ja rehti. Ei materialisti tai kilpailuhenkinen, vaan maanläheinen luonnonystävä. Tasa-arvoon uskova mutta seksuaalisesti dominoiva.

Ulkonäöllisesti miellyttää eniten pitkä, vähän rotevahko, vahvapiirteinen nainen kunnon tarakalla :D

Eli epärealistinen naismaku. Jos tällainen nainen on olemassa, on hän parisuhteessa ison ja rotevan viikingin kanssa jonka sylissä vahvakin nainen voi tuntea itsensä pieneksi, eikä itseään pienemmän älykkömiehen kanssa. Aika samat mahdollisuudet kuin jos tavoittelisin supermallia.

Oletko saanut vastakaikua? Jos kyllä, millaisilta naisilta?

Vierailija
16/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdenlaisilta.

Ulkonäöllisesti tosi lyhyiltä ja pyöreiltä, kivoilta naisilta jotka haluaisivat käpertyä kuin kissanpennut ei-tuomitsevan ja luotettavan miehen kainaloon. En harmi kyllä oikein innostu tuosta roolista; tuntuu vaivannuttavalta kun nainen tekeytyy pieneksi (olen itse aika pienikokoinen!) ja katselee ylöspäin kuin arvostettua isäänsä.

Olen saanut ystäviä, osa on ollut sellaisia valmiiksikin, mutta romanttiset tunteet eivät ole heränneet.

Sitten kaksi naista jotka kyllä halusivat ottaa ohjat käsiinsä. Mutta on vähän huono alku suhteelle kun mionut kotiinsa kutsuttuaan nainen paljastuu alkoholin tapakäyttäjäksi ja joudun todistamaan riitaa aviomiehen kanssa siitä voisiko tämä painua muualle toimintaleffaa katsomasta kun nainen haluaisi harrastaa kanssani seksiä olohuoneessa. Huono alku oli sekin kun se toinen tapaus kiipesi päälle hyvin dominoivin ottein, mistä toki pidin, mutta sitten halusikin soittaa "paskalle exälleen" samalla kun panisi tätä uutta ja parempaa miestä.

Molemmissa tapauksissa katsoin parhaaksi poistua paikalta.

Vierailija
17/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
18/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdenlaisilta.

Ulkonäöllisesti tosi lyhyiltä ja pyöreiltä, kivoilta naisilta jotka haluaisivat käpertyä kuin kissanpennut ei-tuomitsevan ja luotettavan miehen kainaloon. En harmi kyllä oikein innostu tuosta roolista; tuntuu vaivannuttavalta kun nainen tekeytyy pieneksi (olen itse aika pienikokoinen!) ja katselee ylöspäin kuin arvostettua isäänsä.

Olen saanut ystäviä, osa on ollut sellaisia valmiiksikin, mutta romanttiset tunteet eivät ole heränneet.

Sitten kaksi naista jotka kyllä halusivat ottaa ohjat käsiinsä. Mutta on vähän huono alku suhteelle kun mionut kotiinsa kutsuttuaan nainen paljastuu alkoholin tapakäyttäjäksi ja joudun todistamaan riitaa aviomiehen kanssa siitä voisiko tämä painua muualle toimintaleffaa katsomasta kun nainen haluaisi harrastaa kanssani seksiä olohuoneessa. Huono alku oli sekin kun se toinen tapaus kiipesi päälle hyvin dominoivin ottein, mistä toki pidin, mutta sitten halusikin soittaa "paskalle exälleen" samalla kun panisi tätä uutta ja parempaa miestä.

Molemmissa tapauksissa katsoin parhaaksi poistua paikalta.

Hölmö.

Hullut naiset ovat kuumimpia sängyssä.

Vierailija
19/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuvaili vaimoni. Olen ollut perin onnekas.

Vierailija
20/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippi ilman älypuhelinta ja somea.