Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millainen naismaku sinulla on

Vierailija
07.06.2021 |

Itse tykkään laihoista, ruskeasilmäisistä, mustatukkaisista, älykkäistä, hyväkäytöksisistä ja lempeistä naisista, joilla vähän kissamaiset silmät.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta oikeat naiset enää. Se juna meni jo ajat sitten.

Vierailija
22/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, hauska, reipas ja rehti. Ei materialisti tai kilpailuhenkinen, vaan maanläheinen luonnonystävä. Tasa-arvoon uskova mutta seksuaalisesti dominoiva.

Ulkonäöllisesti miellyttää eniten pitkä, vähän rotevahko, vahvapiirteinen nainen kunnon tarakalla :D

Eli epärealistinen naismaku. Jos tällainen nainen on olemassa, on hän parisuhteessa ison ja rotevan viikingin kanssa jonka sylissä vahvakin nainen voi tuntea itsensä pieneksi, eikä itseään pienemmän älykkömiehen kanssa. Aika samat mahdollisuudet kuin jos tavoittelisin supermallia.

Ei, minä olen sinkku. Ja pysyn sellaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, hauska, reipas ja rehti. Ei materialisti tai kilpailuhenkinen, vaan maanläheinen luonnonystävä. Tasa-arvoon uskova mutta seksuaalisesti dominoiva.

Ulkonäöllisesti miellyttää eniten pitkä, vähän rotevahko, vahvapiirteinen nainen kunnon tarakalla :D

Eli epärealistinen naismaku. Jos tällainen nainen on olemassa, on hän parisuhteessa ison ja rotevan viikingin kanssa jonka sylissä vahvakin nainen voi tuntea itsensä pieneksi, eikä itseään pienemmän älykkömiehen kanssa. Aika samat mahdollisuudet kuin jos tavoittelisin supermallia.

Näin kerran festareilla tuollaisen parin tanssimassa. Siitä on tosi kauan, mutta muistan vieläkin, kun se mies oli niin ekstaasissa siitä naisesta. Toki olivat varmaan vähän humalassa, mutta silti. Liikkistä, niin rakastunut pari.

Vierailija
24/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-45v pitkä, fiksu, silmälasit, (semi)nörtti, mut naaman pitää miellyttää. Klassinen pukeutuminen. Voi olla jonkin verran ylipainoakin.

Ulkonäköähän tässä kuitenkin haettiin.

Vierailija
25/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä, yli 45v, niin ei raskaudu.

Vierailija
26/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti eniten tarttuu silmään kurvikkaat, ylipainoiset naiset. Iso peppu, isot rinnat, paksut reidet ja viime vuosina olen alkanut pitämään isoista mahoistakin. Melkonen chubby chaser siis olen

Vierailija
27/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypsä, yli 45v, niin ei raskaudu.

Varo vaan, mun ystävä sai iltatähden 47-vuotiaana ihan yllättäen, ennestään oli neljä lasta.

Vierailija
28/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti eniten tarttuu silmään kurvikkaat, ylipainoiset naiset. Iso peppu, isot rinnat, paksut reidet ja viime vuosina olen alkanut pitämään isoista mahoistakin. Melkonen chubby chaser siis olen

Tuollainen miellyttää minunkin silmää, jos on kauniit kasvot ja pitkät hiukset ja tiimalasin muotoa.

Vierailija
29/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson vierelleni se on siinä. Nainen, ihminen ja ystäväni jonka kanssa saan jakaa tätä elämää.

Vierailija
30/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen miellyttää minunkin silmää, jos on kauniit kasvot ja pitkät hiukset ja tiimalasin muotoa.

Jotkut varmaan kuvittelevat, että tämä on joku läppä, mutta itselläni on useita hoikkia nättejä kavereita, jotka ovat täysin ymmällään siitä määrästä huomiota, jota saan miehiltä.

Vierailija
31/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kertoo, ku se olis olevinaa naisvihaa. Joten sanon, et en haluu naista riesakseni.

Vierailija
32/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisissa eniten viehättää selluliitti, rypyt, finnit, raskausarvet, arvet, luomet, suonikohjut, punainen iho, rasvainen iho, mustapäät, ohuet hiukset, roikkuvat luomet, siansilmät ja töpselinenä, pallomaha, kärpäslätkät tissien kohalla, lattaperse jne

Älä puhu tolleen mutsistas, sille tulee paha mieli.

Vierailija
33/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisissa eniten viehättää selluliitti, rypyt, finnit, raskausarvet, arvet, luomet, suonikohjut, punainen iho, rasvainen iho, mustapäät, ohuet hiukset, roikkuvat luomet, siansilmät ja töpselinenä, pallomaha, kärpäslätkät tissien kohalla, lattaperse jne

Noh, olehan siinä, irvileuka.

Vierailija
34/34 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tutkailemassa, että vastaisinko kenenkään naismakua. Heikko menestys vielä toistaiseksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän