Kuinka moni mennyt naimisiin vasta lasten jälkeen?
Kommentit (12)
Ollaan itse järjestämässä isompia hääjuhlia ja meillä 2 lasta. Kaikki vaan päivittelee että mahdoton yhtälö saada onnistumaan semmoiset juhlat. Vieraita tulee about 90. Kyllähän se vaatii paljon enemmän säätöä, mutta ärsyttää vaan nuo päivittelijät että " mitäs läksitte ennen aikojanne?" ...apua järjestelyyn ei heru eikä vinkkejä kukaan osaa antaa häiden sujumisessa lasten kanssa. Onko tässä nyt sitten ihan turha mennä naimisiin?
ap
Meillä liuta lapsia mutta ei ole mies vieläkään kosinut...
En kyllä järjestäisi isoja häitäkään siitä ilosta että meidän rahat menisi sukulaisten ruokkimiseen ja juottamiseen.
Omin nokkinemme hoidettiin kaikki järjestelyt yms.
Sen verran äitini osallistui, että sanoi: " etkai sä vaan oikeeta hääpukua meinaa laittaa??!!" " no huntua et varmasti paa!"
:) Kivat niistä juhlista kuitenki tuli.
ja kyllä me saatiin ihan hyvin suhteellisen isot häät järjestettyä ihan kaksin ja lyhyellä varoitusajalla.
jos sun sukulaiset on sitä mieltä että eivät halua auttaa tai ehdi niin tee kaikki itse. siis ruuat pitopalvelusta jne. hääkarkit sun muut pienet stressitilpehöörihömpötykseton sitten aika turhia stressin lähteitä. perusjutut kuntoon.
ja hankkikaa häihin pari mll:n hoitajaa- niin kaikilla on mukavampaa.
Mies kosi viime kuussa ja häät pidetään sitten vuoden päästä talvella. Ihan innoissaan on koko suku ja odottaa vaan, että pääsevät häitä järjestämään :o)!
On vaan masentavaa kun netissäkään ei ole paljoa juttuja lapsellisten häiden järkkäämisestä...Onhan se vähän eri juttu jos itse joutuu olemaan päätähtenä ja lapsiakin pitäisi jonkun paimentaa. Ongelma on se että mummit ovat häissä varattuja kun heillä on siellä ohjelmaa ja muuta tehtävää. Mannerheimilta voisi pyytää jeesiä vai onkos ne karsineet niitä palveluitaan? Ärsyttää vaan asenne kun ei koskaan puhuta mediassa häistä lasten kanssa kovin suuressa mittakaavassa. Tulee vaan olo että olen kummajainen. :/
Odottaessani esikoistani v 2002 luin Hesarista, että yli 50% esikoisista syntyy avoliittoon.
ennen lapsia ja ainakin 8 pariskuntaa on ensin hankkineet lapsen/lapsia ennen kun ovat menneet naimisiin tai alkaneet suunnitella naimisiin menoa!
Nuorempi oli vähän alle vuoden.
Järjestelyissä ei ollut ongelmia.
ja väliäkö sillä millon menee vai meneekö ollenkaan nyt ei ole vuosi 70
Vastaus kysymykseesi on varmaan että ' aika moni' : )