Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi epämiellyttävä ihminen?

Vierailija
07.06.2021 |

Kysymys on otsikossa. Mitä kautta tiedät tai tunnet hänet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi: Utelias, arvosteleva, juoruileva ja tuppautuva kyylä,

Vierailija
2/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kannattaa pysytellä etäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-ulk-ku, öykkäri.

Vierailija
4/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-ulk-ku, öykkäri.

Miten se mulkkuus ja öykkäriys ilmenevät käytännössä?

Vierailija
5/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmenee kiusaamisena työpaikalla, varmaan noilla on kokemusta sellaisesta jo kouluajoilta.

Vierailija
6/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kenenkään anoppi.

Vierailija
7/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanvihaajat ovat epämiellyttäviä. Menee ruokahalu itselläkin jos joutuu syömään nirsoilijan kanssa joka tökkii annostaan haarukalla suu mutrussa.

Vierailija
8/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kusee kaikki vähätkin asiat.

Tukasee nenänsä niihin ja pilaa yhden pienenkin ilonpilkahduksen.

Mitään muutenkaan.

Vierailija
9/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidanhaastajat. Jotkut joutuvat riitoihin, menevät he minne tahansa.

Vierailija
10/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-projektijohtajamme (vanhempi nainen). Hänen täytyi saada tietää kaikkien sairausloman syy. Ei auttanut sanoa että lähetän postissa lääkärintodistuksen, hän pakotti kertomaan sairauden syyn.

Hän myös kehityskeskusteluissa kertoili muiden työntekijöiden sairauksista.

Vierailija
11/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidanhaastajat. Jotkut joutuvat riitoihin, menevät he minne tahansa.

Onneksi kukaan ei näe tai kuule mua kun oon täällä syrjässä.

Ei osoiteta nimellisesti kenellekään eikä se aiheita psyykkistä haittaa. Eikä ole mitätöintiäkään mukana.

Vierailija
12/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen niin herkkä ja liikkis. Aikuinen ihminen ja välistä tunteet ovat kuin vuoristorataa. On ollut raskaita asioita paljon elämässä, mutta myös paljon iloa ja onnea. Kuin mytterötyttö välillä. Minä, aikuinen ihminen. Tosi ärsyttävää olla itsensä suurin demoni. Suvaitsevaisuus ja myötätunto muita ihmisiä kohtaan on kasvanut paljon vuosien saatossa.

Vierailija
13/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riidanhaastajat. Jotkut joutuvat riitoihin, menevät he minne tahansa."

Prototyypin löydät muuten Asterixin sarjakuvakirjasta nimeltään Riidankylväjä...

Vierailija
14/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ei niin läheinen kaverini, ei pidä aikatauluista kiinni. Saattaa monta tuntiakin lykätä menoa kun ei muka kerkiä. Muutenkin hän on jotenkin outo, vaikea kuvailla. Jotenkin vie kaikki mehut itseltäni kun hänen kanssaan on.

Yksi kaveri porukan tyyppi puhuu koko ajan suu vaahdossa tai ei anna suunvuoroa / puhuu jatkuvasti päälle.

Eräs työkaverini katsoo jotenkin arvostelevasti ja saattaa jotenkin virnuilla tai naurahtaa niin, että minusta tuntuu että minussa on jotain vikaa tai teen jotain väärin. Hänen puhe on ystävällistä yms, mutta kaikki sanaton viestintä on jotenkin vain ilkeää tai karmivaa ja pitää minut todella varpaillani. Tekee mieli pysyä kaukana hänestä.

Vierailija
15/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulainen setämies ja piilopedari.

Vierailija
16/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki sanaton viestintä on jotenkin vain ilkeää tai karmivaa ja pitää minut todella varpaillani."

Sanaton viestintä on paljon yleisempää meidän ihmisten välillä kuin sanallinen...

Vierailija
17/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kylmä, empatiakyvytön ja verbaalisesti täysin lahjaton. Mukamas vitsikäs ja hauska, sisältä täyttä jäätä ja soraa. Kykenemätön tuntemaan sääliä, epäoikeudenmukainen, tunnekylmä. Ikävä kyllä tekemisissä vielä lasten kanssa työnsä puolesta.

Vierailija
18/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunipaikan kyylä ja itsensä epäviralliseksi pomoksi nostanut henkilö, joka on perillä kaikkien tekemisistä ja työvaiheista sen verran hyvin, että sitten kitisee, kun itse ei ehdi tehdä hommiaan ollenkaan ja ylityötä pukkaa. Susityhmä olmi.

Vierailija
19/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä nimiinsä omiva ihminen. Järjestelmissä ei juuri näy töitä kyseiseltä tyypiltä, mutta jotenkin on aina äänessä ja taivuttaa muut uskomaan, että hänen täytyy ohjeistaa muita. Vaikka ohjeistaisi kerran viikossa tai osan vuotta, palkkaa on saatava. Muiden palkanmaksusta ei niin väliä.

Vierailija
20/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellinen, teeskentelevä ja ylipirteä.

Yököttää jo naamakin. Esittää edessäpäin ystävällistä, selän takana valehtelee. Ihmisen irvikuva.

Ja jollei tullut selväksi, on inhokkityökaverini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi