Valitseeko mies äitinsä kaltaisen naisen?
Esim. jos naisella on samanlainen vartalonmuoto kuin äidillä. Esim. vaikka lyhyet tolppajalat ja rinnaton. Tai päinvastoin. Olen usein huomannut että jotain korrelaatiota näissä on.
Kommentit (19)
Minä olen normipituinen, miehen äiti on todella pitkä. Olen siro, äiti taas on isoluinen.
Luonteeltammekaan emme kohtaa, sillä olemme toistemme vastakohdat. Hiustenväri on kuitenkin sama, mutta se siitä. :D
Tätä ainakin itse epäilen, muistutan kovasti anoppiani. Ja nimenomaan niin, että kaikki sellaiset piirteet, jotka poikkeaa tavallisesta kauneusihanteesta, mut joista mies pitää (lyhyenläntä, pulleat jalat yms.), löytyy sekä multa että anopilta.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset on tolppajalat?
Pitkä selkä ja jalat on reisiltään ja pohkeiltaan kuin norsunmallia.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset on tolppajalat?
tommoset ku vasemmalla? ehkä? https://media.cosmosclinic.com.au/wp-content/uploads/2018/01/BA-WEB-CC-…
Yleisesti ottaen mies valitsee sen jonka sattuu saamaan.
No ei todellakaan. Mies etsii panoseuraa ja äiti ei ole silloin mielessä.
Voi hyvin olla perää. Oli kerran mies joka inhosi isoja rintojani. Haukkui niitä läskitisseiksi ja mitä kaikkea. Näin kuvan äidistään ja oli lauta. Ehkä jotain perää?
Ei ainakaan oma poikani. Olen hyvin "äidillinen" ulkonäöltäni ja muodoiltani, ja pojan kumppani on kilpaurheilija, jonka kovan työn mukaisesti on myös vartalo muodostunut. Hyvin ollaan erilaisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla perää. Oli kerran mies joka inhosi isoja rintojani. Haukkui niitä läskitisseiksi ja mitä kaikkea. Näin kuvan äidistään ja oli lauta. Ehkä jotain perää?
Epäilen ettei tykännyt naisista ylipäänsä.
Tuli myös mieleen että valitseeko kenties myös luonteeltaan äitinsä kaltaisen? Kun tarkemmin ajatten, huomaan että minusta kiinnostuneet miehet omistavat usein äidin jota muistutan jollain tapaa ulkonäöltä (esim pituus, hiukset, silmät jne) tai sitten luonteelta, voi olla vain jompi kumpi tai molemmat yhtaikaa. Oletteko huomanneet samaa?
N-43 kirjoitti:
Tuli myös mieleen että valitseeko kenties myös luonteeltaan äitinsä kaltaisen? Kun tarkemmin ajatten, huomaan että minusta kiinnostuneet miehet omistavat usein äidin jota muistutan jollain tapaa ulkonäöltä (esim pituus, hiukset, silmät jne) tai sitten luonteelta, voi olla vain jompi kumpi tai molemmat yhtaikaa. Oletteko huomanneet samaa?
Tämä kiinnostaisi tosiaan...
Kyllä! Muistutan sekä fyysisesti että luonteeltani edesmennyttä anoppiani. Tulimme hyvin toimeen, meillä oli jopa samat harrastuksetkin.
En ole tajunnut tätä aiemmin!
Toki. Onhan äiti useimman miehen tärkein henkilö.