Yh-äiti on kyllä aivan erilainen mielenmaailmaltaan kuin pitkään naimisissa ollut äiti
Tunnen yhden yh:n, ja hän puhuu aivan kuin sinkku, mitä hän onkin. On Tinderissä aktiivisesti. Miten sellainen sopii äidin rooliin? Missä lapsi on näiden treffien aikana?
Kommentit (52)
Naimisissa olevat elävät ihan platonisessa suhteessa 24/7 lasten vieressä? Vai mitä tarkoitit tuolla ,että missä lapset ovat treffien aikana?
Mistä tiedät, että on Tinderissä? Oletko itsekin siis Tinderissä?
Jos haluaa löytää kumppanin, niin siihen hakemiseen täytyy käyttää jonkin verran aikaa silloin kun sitä on. Sitten kun se löytyy, niin aletaan muistuttaa taas niitä perheenäitejä.
Naimisissa olevan äidin on hankalampi etsiä seuraa kuin yh-äidin. Ainakin se pitää tehdä salassa.
Missä lapsi on näiden treffien aikana?
Useimmilla lapsilla on isä.
Ei siellä treffeillä olla äidin roolissa. Mene takaisin 1800-luvulle trollaamaan.
Mä ainakin oon yleensä treffien ajaksi jättänyt lapseni narikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku puhuu kuin sinkku, ja naimisissa oleva ei ole Tinderissä. Pöyristyttävää! Mihin tämä maailma on menossa!!
Moni naimisissa oleva on sinkku Tinderissä. You can do both, katos.
Siis apua, käsitinkö oikein, sinkku käyttäytyy kuin sinkku?! Eikä!!!
No ei, vakavasti puheen ollen ymmärrän kommenttisi. Olen itse sinkkuäiti joka ei voi kuvitellakaan lähtevänsä treffeille, vaan omistautuu lapselleen kuin ns. perheellinen ihminen. En silti tuomitse sinkkuja, jotka toimivat toisin, kunhan lapsellekin riittää huomiota. :)
Vierailija kirjoitti:
No ei, vakavasti puheen ollen ymmärrän kommenttisi. Olen itse sinkkuäiti joka ei voi kuvitellakaan lähtevänsä treffeille, vaan omistautuu lapselleen kuin ns. perheellinen ihminen. En silti tuomitse sinkkuja, jotka toimivat toisin, kunhan lapsellekin riittää huomiota. :)
Miten se treffeillä käyvä on vähemmän omistautunut lapselleen? Tarkoitatko siis että olet lapsessa kiinni 247?
Nyt kyllä apn pitää selittää mikä ihme on tämä äidin rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se treffeillä käyvä on vähemmän omistautunut lapselleen? Tarkoitatko siis että olet lapsessa kiinni 247?
Siis omistaudun lapselle tällä hetkellä 100%. Koen, että jos omistautuisin treffailulle esim. 20%, niin sitten lapselle jäisi 80%. Mä en halua jakaa mun huomiotani, vaan annan lapselle 100% siitä, mitä ei ole pakko antaa työnteolle. Muuta ihan hyvät lukemathan vaikka 20/80 on myös.
Äitiys käynnisti minussa henkilökohtaisesti tällaisen reaktion. Ehkä se asia muuttuu, kun lapsi kasvaa. Hän on vielä päiväkoti-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olevat elävät ihan platonisessa suhteessa 24/7 lasten vieressä? Vai mitä tarkoitit tuolla ,että missä lapset ovat treffien aikana?
Jos miehet vaihtelevat, eihän sellaisessa ympäristössä voi lasta pitää. Että aina uusi mies yökylässä äidin luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet vaihtelevat, eihän sellaisessa ympäristössä voi lasta pitää. Että aina uusi mies yökylässä äidin luona.
Ei kai äidin touhut isäviikonloppuisin lapselle kuulu.
Yh on ihan paras yhden yön hoidoksi. Panee ihan kuin viimeistä päivää, kun ei koskaan tiedä milloin saa seuraavan kerran.
Yksikään yh ei ole ollut ns. lahna, tosi kiihkeitä tapauksia. Sen sijaan lähes puolet lapsettomista pissiksistä on olleet lähes 'elottomia'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa harrastaa irtosuhteita, voihan niitä tietysti harrastaa, jos lapsi on turvallisesti vaikka mummolassa ja autuaan tietämätön.
Mutta olen samaa mieltä, etteivät äidin tai isän kumppanit saisi vaihdella tiheästi lapsen elämässä. Tosi turvatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai äidin touhut isäviikonloppuisin lapselle kuulu.
AI NIIN JOO, joillakin on isäviikonloppuja. Mä siis tuosta sataprosenttisesta omistautumisesta kirjoittelin totaaliyksinhuoltajana. Lapsi ei lähtökohtaisesti ole muualla ikinä.
Voi hyvänen aika :D sun ajatusmaailma se vasta onkin outo ap! Tekis hyvää löysätä vähän vannetta päästä :D Lapset on tietysti maailman tärkeimpiä, mutta ei ole tervettä jos ei ole yhtään omaa elämää. Ja onhan lapset välillä isällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis omistaudun lapselle tällä hetkellä 100%. Koen, että jos omistautuisin treffailulle esim. 20%, niin sitten lapselle jäisi 80%. Mä en halua jakaa mun huomiotani, vaan annan lapselle 100% siitä, mitä ei ole pakko antaa työnteolle. Muuta ihan hyvät lukemathan vaikka 20/80 on myös.
Äitiys käynnisti minussa henkilökohtaisesti tällaisen reaktion. Ehkä se asia muuttuu, kun lapsi kasvaa. Hän on vielä päiväkoti-ikäinen.
Mitkähän prosenttimäärät perheenisillä ja äideillä pitäisi olla varattuna huomiota puolisolle ja mitkä määrät lapsille? Jos antaa puolisolle vain 20 prosenttia huomiota, se on aika vähän.
Sinkku puhuu kuin sinkku, ja naimisissa oleva ei ole Tinderissä. Pöyristyttävää! Mihin tämä maailma on menossa!!