Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaarinan lapsiperheet

21.08.2006 |

Hei,

Olemme mahdollisesti muuttamassa Turusta Kaarinaan (Littoisiin) ja minua kiinnostaisi kovasti kuulla Kaarinan suhtautumisesta lapsiperheisiin. Onko Kaarinassa erikseen kuntalisiä, miten tasokkaasti mielestänne muuten pikkuisten hoito/neuvolat yms. on järjestetty? Eli onko Kaarina lapsiystävällinen tai -vihainen ;)

Kiitos!

Terkuin,

Mangolia ja poika 5kk

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä vastauksestani mitään apua, mutta vastaan nyt kun ei muitakaan ole tullut. Meillä on yksi lapsi, 8,5 kk ikäinen poika ja asumme Littoisissa. Kuntalisästä en ole tietoinen. Littoisten neuvola on mielestäni ihan kiva paikka, vaikkakaan minulla ei valitettavasti ole vertailupohjaa. Littoisten alue sinällään on kivaa tehdä vaunulenkkejä. Kaarinan kaupungin väkiluku kasvaa kovaa vauhtia eikä kaikki palvelut tahdo kuulemma ihan pysyä perässä. Me emme ole vielä hoitopaikkaa hakemassa, mutta ymmärtääkseni päiväkodit ovat hyvin täynnä eikä oikein lisätilaa ole tullut. Toivottavasti nämä asiat paranevat tulevaisuudessa...

Vierailija
2/3 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 8,5 kk ikäinen tyttö, joten vielä ei olla päivähoidon tarpeessa, mutta hakemus on kyllä jo lähtenyt. Päiväkodit on ilmeisesti tosi täynnä kaikki, eli sitä ei koskaan mistä hoitopaikan lopulta saa. Littoisten neuvola on tosiaan mukava paikka, sekä äitiys- että lastenneuvolan puolella on ihania ihmisiä.

Kuntalisää ei Kaarinassa mun käsittääkseni ole... Muuten Littoinen on tosiaan kiva paikka vaunulenkeille. Ja jos olet yhtään kirppisihmisiä niin Littoisten MLL järjestää muutaman kerran vuodessa lastentavarakirppiksen tossa monitoimitalolla ja sieltä löytyy kaikkea vaatteista leluihin ja tarvikkeisiin. Ja siellä jos missä tapaa helposti myös alueen muita lapsiperheitä!

NiiskuPiisku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan törmäilläänkö vaunupoluilla tulevaisuudessa, varmuutta muutosta ei vielä ole..

Mangolia