Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan näitä hellepäiviä

Vierailija
07.06.2021 |

Onko muitakin, jotka eivät tykkää liian lämpimistä kesäpäivistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais olla vähän kuumempaa.

Vierailija
2/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pahoinvoinnin lisäksi kämmenieni iho tulee täyteen pieniä kutisevia rakkuloita joihin ei auta mitkään voiteet. Tönöttävät kädessä tosi kauan kunnes kuivuvat itsestään ja sen jälkeen hilseilee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Pahoinvoinnin lisäksi kämmenieni iho tulee täyteen pieniä kutisevia rakkuloita joihin ei auta mitkään voiteet. Tönöttävät kädessä tosi kauan kunnes kuivuvat itsestään ja sen jälkeen hilseilee pois.

Mun lapselle tulee noita myös. Hän ei kyllä siis ole mitenkään aurinkoherkkä, ei esim. pala koskaan tai saa aurinkoihottumaa ( ja kyllä on nyt aikuistuttaan ottanut ihan vakavasti myös aurinkovoiteiden käytön), mutta noita tulee joka kesä. Mistähän ne johtuu. 

Vierailija
4/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä vihaan hellettä.

Vierailija
5/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun näiden takia menee kesäpäiviä ihan hukkaan eikä voi olla kuin sisällä.

Vierailija
6/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sisällä kylmäkone päällä. Ulos en voi mennä. Tulee huimaus, päänsärky ja pahoinvointi.

Vierailija
7/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa aina näin lämmintä.

Vierailija
8/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monta, jotka emme tykkää helteistä.

Jostain syystä on säätiedotukset mukaan lukien vallalla sellainen käsitys, että hellejaksot ovat jotain ihan mahtavaa.

Helteisenä päivänä on oikeasti ihana juttu laittaa verhot kiinni, ilmastointilaite täysille ja etsiä Netflixistä kunnon pakkaselokuvia.

Vierailija
9/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei missä te asutte kun meilläpäin on pysynyt tuossa korkeimmillaa 25 astetta ja illalla pyöräillessä täytyy pitää takkia päällä? Takassa oli eilenkin pesällinen, miten kaipaankaan takaisin espanjaan.

Vierailija
10/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 20 on hyvä ilman lämpo, mutta kiva että on lämmintä niin että uimavedet lämpenevät uintikelpoisiksi. Varsinkin nykyään kun joutuu ainakin Helsingissä etsimään vähän kauempaa mereltä kolivapaata uimavettä.

Vierailija
11/11 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä johonkin etelään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi