Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverini kysyvät parisuhde neuvoja minulta?

Vierailija
06.06.2021 |

Ja suurimmaksi osaksi puhuvat vain mies seikkailuistaan?

Ei minulla ole mitään kokemusta asiasta, en ole koskaan ollut edes treffeillä.

Joskus tuntuu että he tahallaan kiusaavat minua.
Yritän vaihtaa aihetta, mutta aina palataan samaan.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetistä me se voitais tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut samassa asemassa koko aikuisikäni eli kolmisenkymmentä vuotta. Käsittääkseni osaan kokonaan parisuhteiden ulkopuolelta käsin nähdä asiat hieman eri tavalla kuin ne, joilla on parisuhteista omaa kokemusta.

Kaverisi eivät välttämättä kiusaa sinua. Voi nimittäin olla niinkin, että osaat tietämättäsi tuoda esille näkökulmia, joita muilta ei löydy. Älä kuitenkaan anna tämän mennä liiallisuuksiin. Minä olen joutunut katkaisemaan välit pariin ihmiseen, joilla ei ollut minulle koskaan muuta asiaa kuin se, mitä oman tai jonkun muun miehen kanssa oli tapahtunut.

Vierailija
4/5 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille (varsinkin suht nuorille naisille) parisuhteet on se tärkein asia.

Menee sitten aika ylikierroksille.

Koita jaksaa vielä jokunen vuosi, kyllä niiltäkin se into lopulta hiipuu.

Ellei sitte niistä tuu hää- ja vauva/lapsihulluja, siis.

Vierailija
5/5 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut samassa asemassa koko aikuisikäni eli kolmisenkymmentä vuotta. Käsittääkseni osaan kokonaan parisuhteiden ulkopuolelta käsin nähdä asiat hieman eri tavalla kuin ne, joilla on parisuhteista omaa kokemusta.

Kaverisi eivät välttämättä kiusaa sinua. Voi nimittäin olla niinkin, että osaat tietämättäsi tuoda esille näkökulmia, joita muilta ei löydy. Älä kuitenkaan anna tämän mennä liiallisuuksiin. Minä olen joutunut katkaisemaan välit pariin ihmiseen, joilla ei ollut minulle koskaan muuta asiaa kuin se, mitä oman tai jonkun muun miehen kanssa oli tapahtunut.

Tässä oli monta hyvää pointtia.

Varsinkin tuo viimeinen, muista vetää omat rajat myös.

Ei ole sinun tehtäväsi pelkästään olla kuuntelevana osapuolena, varsinkaa jos kyse toisen parisuhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi