Onko täällä muitakin jotka heti autoon tulleensa repivät paperit ja alkavat ahmia fazerin sinistä?
Joskus ostan patukoita lisäksi joita voin syödä jo kassalla. Isoa levyä en kehtaa avata siellä.
Paitsi se yksi kerta kun en edes malttanut kassalle asti...
Kommentit (47)
Kuuntele se Ellinooran kauhea räähkimismainos parin vuoden takaa niin ei enää ikinä tee mieli Fazerin sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä suklaa muka on parempi kuin fazerin sininen? Olen kokeillut kaikkia.
Ap
HK:n sininen on paras suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele se Ellinooran kauhea räähkimismainos parin vuoden takaa niin ei enää ikinä tee mieli Fazerin sinistä.
Se laulu kuulostaa siltä kuin joku tukehtuisi Fazerin siniseen. Taisivat huomata itsekin, kun se häipyi aika nopeasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laulu kuulostaa siltä kuin joku tukehtuisi Fazerin siniseen. Taisivat huomata itsekin, kun se häipyi aika nopeasti...
Oisko linkkiä? Alkoi meinaan kiinnostaa.
Miksi kaikki ala peukuttaa mua? :(((((
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/tuotemerkit/fazerin-sin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo röökimuijia kun puhe on vähän tuollainen rosoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo röökimuijia kun puhe on vähän tuollainen rosoinen?
sillä on suklaa juuttunut kurkkuun
Ei mulla ole tapana mennä nälkäisenä kauppaan joten suklaat jää hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin joku ahmimishäiriöinen? Ei ole normaalia toimintaa tuommoinen
En todellakaan ole, ihme herjausta. Fazerin sininen nyt vaan on niin hyvää. Monesti menee 2 levyä päivässä. Ennätys oli 3,5x250g.
Ap
Porvoossa ilmeisesti ihan normaalia, mutta kaikkialla muualla tuo on sairasta.
No ei. Mun autossa ei saa syödä suklaata eikä muutakaan sotkevaa.
Ei fasua mutta joku iso levy pitää olla välipalaksi.
Itken usein samalla
Tuotakin söisi lähinnä yhden rivin päivässä kun muutoin jo yököttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska tuollainen touhu olisi ihan sairasta. Eikä kukaan tervepäinen toimisi noin.
Maltan kyllä helposti kotiin asti. Enkä silloinkaan revi papereita ja ala ahmia vaikka suklaata rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska tuollainen touhu olisi ihan sairasta. Eikä kukaan tervepäinen toimisi noin.
Ihan niinkuin olisin joku heroiinin käyttäjä. Kyllähän nyt kaikki syö suklaata.
Ap
Joskus ostan karkkipussin ja kotimatkaa autolla on ehkä 5 minuuttia. Siinä ajassa ahminut pussin äkkiä tyhjäksi, ettei kukaan perheestä saa tietää, että ostin karkkia. Muksuit vinkuis vaan, että hekin haluaa ja mies valittaisi, kun syön liikaa karkkia vaikka olen diabeetikko. Joka kerta iskee huono olo ja morkkis.