Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kasvojen ihon hoidosta oikeasti mitään hyötyä, vai onko kaikessa kuitenkin kyse geeneistä?

Vierailija
06.06.2021 |

Olen tätä miettinyt ruvettuani muutama vuosi sitten panostamaan ihonhoitooni.
Olen ihastellut ystäväni kuulasta ja virheetöntä ihoa. Omilta kasvoiltani löytyy jo pientä ja suurta ryppyä, iho on aina tunkkaisen näköinen sekä kaikenlaista finniä ja mustapäätä tulee jatkuvasti. Olemme molemmat lähes 30-vuotiaita.
Minulla on laadukkaat kasvonpesuaineet, kasvovedet, yö- ja päivävoiteet, sen sijaan ystäväni pesee meikit ja puhdistaa ihonsa ainoastaan vedellä, ei edes omista mitään kasvojenpesuaineita tai muita ja nauraa voiteilleni. Toisin kuin minä, hän on polttanut tupakkaa yli kymmenen vuotta ja tissuttelee joka päivä, eivätkä elintavat ole muutenkaan sellaisia, joiden pitäisi edistää ihon hyvinvointia.
Siksipä mietin, että tuhlaanko oikeasti rahojani turhaan noihin aineisiin, jos oikeasti kasvojen ihon kunto määräytyy geeneillä. Mitä ajatuksia vauvalaisilla on?
Olisipa vain hyvät geenit.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olemme molemmat lähes 30-vuotiaita...

Tässä on vastaus sun kysymyksiin. Tuossa iässä ei näy ikääntymisen merkkejä vaikka tekis mitä.

Vierailija
22/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä ap enemmän huomiota ruokavalioosi, nukkumiseen ja muihin elintapoihisi äläkä polta naamaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo IKINÄ nähny 50 vuotiasta jolla ei oo yhtäään ryppyä. :D Miten tätä kuulee lähes aina sen ikäsiltä että ei rypyn ryppyä tms.... :D Siis ei rypyissä oo mtn pahaa ainakaan mun mielestä ja musta ehk luonnottomampaa jos ei tulis yhtään ryppyä vanhana.. :D Yhden tosi hyvä ihoisen tunnen joka aina ollut nuorekas, mut mun mielestä nuorekas ,nuoren näköinen ja hyväihoinen on ihan eri asioita. :D mulle ainakaan hyvä iho ei tarkota pelkästään rypyttömyyttä vaan myös ryppyinen iho voi olla hyvä iho.

Vierailija
24/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...olemme molemmat lähes 30-vuotiaita...

Tässä on vastaus sun kysymyksiin. Tuossa iässä ei näy ikääntymisen merkkejä vaikka tekis mitä.

Ei nyt pelkkä ikääntyminen (vaikka niitä ryppyjä mulla jo vähän onkin) vaan tuo ihon elottomuus, sameus ja näpyt. Syön ihan terveellisesti enkä ole koskaan harrastanut auringonottoa. Oivoi!

Ap

Vierailija
25/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että naamasta näkee ihmisen henkisen tilan. Masennus ja stressi rumentaa ja vanhentaa. Onnellisuus ja iloisuus kaunistavat ja nuorentavat.

Vierailija
26/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pilkattiin lapsena ja nuorenabaaleasta ihostani, kun en vaan rusketu.

Nyt 40 vuotiaana saan ihailuja miten ihoni on niin kaunis, kuulas ja rypytön.

Aurinkovoide aina ollut käytössä, en polta, ryyppää ja syön monipuolista itsetehtyä ruokaa.

Vierailija
27/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeri ainakin tekee ihon sameaksi ja elottomaksi!

Vierailija
28/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo IKINÄ nähny 50 vuotiasta jolla ei oo yhtäään ryppyä. :D Miten tätä kuulee lähes aina sen ikäsiltä että ei rypyn ryppyä tms.... :D Siis ei rypyissä oo mtn pahaa ainakaan mun mielestä ja musta ehk luonnottomampaa jos ei tulis yhtään ryppyä vanhana.. :D Yhden tosi hyvä ihoisen tunnen joka aina ollut nuorekas, mut mun mielestä nuorekas ,nuoren näköinen ja hyväihoinen on ihan eri asioita. :D mulle ainakaan hyvä iho ei tarkota pelkästään rypyttömyyttä vaan myös ryppyinen iho voi olla hyvä iho.

Niinpä, en ole minäkään nähnyt.

Täällä myös kirjoitellaan, ettei kolmekymppisellä ole muka normaalisti mitään ikääntymisen merkkejä tai ettei alle kolmekymppisellä ole ryppyjä. Haluaisin tietää mikä näin sanoville on ryppyjen määritelmä, kun suurimmalla osalla tuntemistani alle 30-vuotiaasta on ainakin yksi otsaryppy jos ei muuta. Ja sille 30-vuotiaallekin kyllä useimmiten on tullut ainakin jotain pieniä juonteita tai muuta iän mukana.