Kesäkuu -07?
Jokohan löytyisi muita joiden on ollut syystä tai toisesta siirrettävä vauvahaaveilu kesäkuulle? Tai voihan toki joku vasta aloittaakin! ;)
Mutta huhuilenpa nyt porukkaa kokoon. Itse olen tätiä odottanut saapuvaksi km:n jälkeen, eikä sitä näy eikä kuulu sillon kun kerrankin toivos..
Mutta josko jo muitakin ilmaantuisi niin voitais alkaa miettiä nimeä ja toivottavasti saatas hyvä keskusteluporukka kesäkuullekin kasaan!
Kommentit (40)
Täällä myöskin odottelen km jälkeisiä kuukautisia ja näyttäisi siltä, että kesäkuulle menee seuraava mahdollinen laskettuaika. Mukaan siis halajan.
Nimellä ei minulle ole merkitystä, olkoon kesäkuun kaivatut, kirput taikka kakarat, kunhan päämäärään päästään :)
minä se taisin ekana puhua tuosta, että olisi ollut aikana enemmän kuin kesäkuu. Tottahan se on, että samat ihmiset siirtyy sitten uuden kuunkin pinoon eikä tutut siis näin katoa minnekään (paitsi toivottavasti monet onnekkaat odottajien puolelle). Ei sitä vain näin aloittelijana tule kaikkea ajatelleeksi... Joten tehdään ihmeessä kuten tapana on. :)
..nimittäin oman mielipiteeni nimestä.
kesämurut tai kesäkirput tuntuis mukavimmilta.
Nyt näyttäisi siltä, että ainakin Kesäkapalot ja Kesämurut ois saaneet tähän asti eniten kannatusta!
Sitten vielä pari ehdotusta sekoittamaan ajatuksia.. ;)
Kesäkeijut, kesäkuun kultahiput..
Muutama ääni ainakin, jos vielä tulis niin saisin laittaa koelistan näytille!
Kävin tänään jälkitarkastuksessa ja kaikki suht ok. Taas löyty kylläkin kysta, mut onneks vaan 3,5 cm tällä kertaa. Ja limakalvokin näytti paksulta mikä on hyvä merkki, ei oo ainakaan aktiivinen kysta.
Tulis nyt vaan se täti..............................
Onnittelut piipaa hyvin menneestä jälkitarkastuksesta! Tämä jälkeen ei kai voi muuta tehdä kuin toivottaa onnea uuteen yritykseen :-)
Mulla jälkitarkastus ensi viikon tiistaina. Jännitys tiivistyy.
Kesämurut kuulostaa hyvältä. Toisaalta, nuo uudetkin keksimäsi nimet ovat hienoja.
Laitatko sinä jossakin vaiheessa listaa, josta nimiä voidaan äänestää? Äänestykseen ei kai ihan kaikkia nimiä kannata laittaa, jos nyt 3-4 kpl riittäisi?
Kesämuruihin, kesäkukkasiin tai-kapaloihin liittyisin myös minä. Olen toipumassa leikkauksesta ja toivon mukaan kuntoudun siihen malliin, että jo seuraavasta kierrosta pääsisi sitä lisääntymistä yrittelemään. Muutama kuukausi on yritystä takana jo keväältä, tämän operaation vuoksi täytyi sitten pitää hommassa taukoa. Nyt siis uudella innolla vauvaa touhuilemaan! Porukan nimella ei siis kummemmin ole väliä..
Enpä tiedä tarvitaanko me erinäistä äänestyslistaa, jos vaan vielä porukka laittelis tähän pinkkaan omia mielipiteitään!
Ja jos nyt sovittas vaikka niin, että nimi on joko Kesäkapalot tai Kesämurut niin saadaan varmaan piakkoin enemmistön kanta selville. aika moni on kuitenkin jo ilmoittanut, että sopii mikä vaan joten annetaan nyt vielä hetki aikaa uusille äänestäjille ilmaista mielipiteensä!
Siis vielä yhtä nimiehdotusta tyrkkään kehiin....
Miten ois:
Kesäkullat....?
Kesämurusta, tulee vaan niin auttamattomasti mieleen pelkästään tyttölapset, en tiedä miks?
Jeah tiedetään outo oon! =)
Omaa infoo loppuun: Joo, ja kuvottava olo löys meikäläisen aamulla, et katsellaan ja makustellaan kuin loppujen lopuks tässä käy, kun kuvotukselle ehkä löytyy myös toinen selitys.
*Jää ootteleen äänestystulosta*
oma suosikkini on kesäkuun kullanmurut, mutta noista piipaan kahdesta vaihtoehdosta äänestän ehdottomasti kesämuruja! Eikä se ole mielestäni tyttömäinen... Kyllä meillä on poikakin ollut äidin oma muru... :-)
babyunelma
Kesäkuun kullanmurut on myös oma suosikkini! ;)
Kyllähän ne pikkuiset semmosia murusia ovat sukupuolesta riippumatta! :)
Minäkin tulisin pinoon mukaan. Pillerit jätettiin heinäkuussa, mutta tätiä ei ole vielä taloon tullut, ei kyllä plussaakaan. Luulen, että hormonit nyt pillereiden jälkeen täysin sekaisin, joten luulen että hetki menee ennenkuin tasaantuu. Eli toiveita kesäkuulle voisi jo alkaa ollakin.
Tuosta nimestä, käy ihan kaikki, kesämurut kuulostaa kivalta.
Meillä jo ennestään yksi muru ja toinen saisi jo itsestään ilmotella :)
Ja siis, nimi on siinä ainoastaan malliksi ja on erittäin helppo vaihtaa! En tosiaan meinannut tehdä päätöstä yksin! ;)
Mutta toivoisin mielipiteitä ulkoasusta!
Onko liian räikeä?
Teksti oli minusta ihana ja se oli käytössä jo viime vuosen kesäkuisten listalla joten oli pakko kaivaa se esiin!
Mielipiteitä kiitos!
Ja edelleen nimiäänestys jatkuu!
[color=mediumvioletred]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color]
[color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size]
[color=orange][size=4][b]◊☉◊ Kesäkuun kullanmurut 2007 ◊☉◊[/b][/color][/size]
[color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][/color][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size][color=darkpink][size=6] ♥[/size][/color][color=navyblue][size=3] ♥[/size]
[color=mediumvioletred]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/color]
[size=2][color=crimson]Tervetuloa haaveiden matkalle [b]♥ Kesäkuuhun!♥ [/b][/size]
[color=hotpink]Kesäinen laiva lipuu täyttä solmua eteenpäin mukavissa aalloissa ja matkalaisia odotellaan kyytiin!
Tervetulleeksi matkalle toivotamme kaikki, jotka haaveilevat oman vauvansa syntyvän Kesäkuussa 2007!
Toivematkamme tarjoaa jännitystä, piinaa ja ehkä vähän tylsiäkin päiviä. Mutta myös mainiota matkaseuraa sekä verratonta vertaistukea.
Tämän palsta-matkan lopuksi toivomme tietenkin kaikille rajatonta riemua plussa-testistä, jonka jälkeen siirrämme mahdollisimman monen jatkoyhteydelle odottajien palstalle!
Toiveemme satama sijaitsee Kesäkuun tietämissä synnytyssaleissa kautta maan!
ASTU LAIVAAN!!! [/color]
[color=mediumvioletred]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/color]
[color=dodgerblue]Ohjeet uusille matkalaisille:
Kun haluat mukaan listalle, vastaa viestiin ja laita omat tietosi lyhyesti ja ytimekkäästi muotoon:
Nimimerkki:
Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä:
Monettako toivotaan:
Yritys aloitettu:
Toivottu la:
Ethän kopioi vastaukseesi koko listaa!! Tällä tavoin päivittäminen on kaikkein helpointa, eikä viestiketju veny kohtuuttoman pitkäksi.
Kiitos!![/color]
[color=mediumvioletred]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/color]
[color=hotpink][size=4] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size]
[color=royalblue][b] ♥ Kesäkuisen kullanmurun toivottu laskettu aika! ♥[/b][/color]
[color=hotpink][size=4] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size]
[color=deeppink]1.6.
[color=royalblue]2.6.
[color=deeppink]3.6.
[color=royalblue]4.6.
[color=deeppink]5.6.
[color=royalblue]6.6.
[color=deeppink]7.6.
[color=royalblue]8.6.
[color=deeppink]9.6.
[color=royalblue]10.6.
[color=deeppink]11.6.
[color=royalblue]12.6.
[color=deeppink]13.6.
[color=royalblue]14.6.
[color=deeppink]15.6.
[color=royalblue]16.6.
[color=deeppink]17.6.
[color=royalblue]18.6.
[color=deeppink]19.6.
[color=royalblue]20.6.
[color=deeppink]21.6.
[color=royalblue]22.6.
[color=deeppink]23.6.
[color=royalblue]24.6.
[color=deeppink]25.6.
[color=royalblue]26.6.
[color=deeppink]27.6.
[color=royalblue]28.6.
[color=deeppink]29.6.
[color=royalblue]30.6.
[color=magenda][size=4] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size]
[color=blue][b] ♥Ilman la:ta kuumeilevat: ♥[/b][/color]
[color=magenda][size=4] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size]
[color=dodgerblue] [/color]
[color=fuchsia][size=4] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size][/color]
[color=crimson]♥Iloisesti plussanneet ja vauvaa syntyväksi odottelevat:♥[/color]
[color=fuchsia][size=4] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size][/color]
[color=darkmagenda]♥
1.5. [color=crimson][/color]
2.5. [color=crimson][/color]
3.5. [color=crimson][/color]
4.5. [color=crimson][/color]
5.5. [color=crimson][/color]
6.5. [color=crimson][/color]
7.5. [color=crimson][/color]
8.5. [color=crimson][/color]
9.5. [color=crimson][/color]
10.5. [color=crimson][/color]
11.5. [color=crimson][/color]
12.5. [color=crimson][/color]
13.5. [color=crimson][/color]
14.5. [color=crimson][/color]
15.5. [color=crimson][/color]
16.5. [color=crimson][/color]
17.5. [color=crimson][/color]
18.5. [color=crimson][/color]
19.5. [color=crimson][/color]
20.5. [color=crimson][/color]
21.5. [color=crimson][/color]
22.5. [color=crimson][/color]
23.5. [color=crimson][/color]
24.5. [color=crimson][/color]
25.5. [color=crimson][/color]
26.5. [color=crimson][/color]
27.5. [color=crimson][/color]
28.5. [color=crimson][/color]
29.5. [color=crimson][/color]
30.5. [color=crimson][/color]
31.5. [color=crimson][/color]
[/color]
[size=1] [b] [color=dodgerblue]Kesäkuisesta vauvasta haaveilevat esittäytyvät:
[color=orange]♪ ♪ ♪[/color]
[color=orange]♪ ♪ ♪[/color][/size]
Pikkukakkosta aletaan yrittämään seuraavista menkoista! Ja toivotaan että La olis kesäkuu - 07! Esikoinen poika 02/05.
Kesäuun kullamurut kuulostaa hyvältä. Plussa tuulia kaikille!
Kiitokset piipaa! Minulle ainakin kelpaa nimi, fontit, tekstit ja kuvat :-) Ihana tuo teksti!
* pienen muutoksen tekstiin laittaisn: eli synnytyssaleissa kautta maailman! kun meikalaisetkin haaveillaan ympari muallimmaa, heh
Mutta kiva teksti on jne jne... Odottelen viela toukokuun tuhisijoissa etta miten kay talle kuulle ja tulen sitten perassanne jos on pakko?!
Aivan ihana tuo kesäkuun esittelylista ja erityisesti tuo teksti.
Mä olen jo käynyt täällä vähän lueskelemassa, on sen verran vahva aaninki pudota tuolta toukokuisista. Mutta katson tämän nyt loppuun ensin, tulen sitten perästä. =)
Oikein hieno on esittelylista ja teksti. Minulle käy ainakin lista ja nimi. Kiitoksia vaan piipaa00, että jaksat nähdä vaivaa :)
Täpärästi pääsen kesäkuisiin mukaan, kun menkat alko tänään (JEE!!!) toivottu La olisi siis 1.6.2007... voi kunpa! Huokaus!
Hyvää päivän jatkoa kaikille tulevien kesäkuisten kullanmurujen äipille!
Kukaan ei muuten huomannut, että päivämäärät oli vielä toukokuisia.. *uups* onneks itse ees huomasin! =D
Erityiskiitokset muuten alkuperäisen tekstin tekijälle eli serpentttiinille! =D
Täällä kans tuulimuna vasta takana enkä jaksa uskoa sellaiseen onneen et toukokuussa meille vauvaa suotas heti tyhjennyksen jälkeen.Joten kesäkuulle varmaan tupsahdan tuolta vielä.Esikoinen on syntynyt kesäkuussa joten se on hyvä kuu syntyä.
kiva et joillakin on mielikuvitusta, mulla ei. tyydyn siis enemmistön päätökseen. ja eikohän me kohta laiteta viikkopinokin pystyyn!?