Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys vauvanvaatteiden pesuaineista

21.08.2006 |

Hei,

osaisiko joku kokeneempi neuvoa vauvan vaatteiden pesussa? Vauva ei ole syntynyt vielä mutta kiinnostaisi jo tietää, kannattaako vaaleat ja tummat/värikkäät vauvan vaatteet pestä eri pesuaineilla. Ostanko siis vaalean pyykin pesuaineen herkkäihoisille (jossa valkaisuainetta) ja erikseen kirjopyykin pesuaineen herkkäihoisille? Vai pesenkö samalla kirjopyykkiaineella kaiken ja pääsen vähemmällä?

Kiitos avustanne! Onneksi ennen vauvan syntymää pääsee pesemään jo vaatteita valmiiksi. = )

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Mutta minä pesen meillä kaikki vaatteet värin mukaan. Eli valkoiset pesuaineella , jossa valkaisuainetta. Lisäksi kyllä pesen punaiset ja oranssit omana ryhmänään, siniset ja mustat keskenään jne kirjopesuaineella. Mutta tämä nyt ei mitenkään vaikuta vauvaan, vaan auttaa vaatteita pitämään värinsä.

Sen sijaan pesen aina hajusteettomilla ja väriaineettomilla pesuaineilla ja huuhteluaineilla vauvan (ja koko muun perheen) vaatteet. Lisäksi silitän vielä kaikki vauvan vaatteet, jotta ovat pehmeämpiä käytössä. Mutta joo, helpommallakin voi päästä, eikä muksu siitä mitenkään kärsi :).

Vierailija
2/2 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole itse niin herkkäihoinen, että olen iät ajat käyttänyt hajustamattomia tuotteita, niin itsellä kuin lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla