Muistatteko sellaisen laulun kun: Mahtava peräsin ja pulleat purjeet? Mua ystävän kanssa lapsena aina nauratti
tää radiosta tuleva laulu. Se oli silloin 80-luvulla. Kenestä mahtaa kertoa, mulle tulee Alli Paasikivi mieleen.
Kommentit (22)
Joo. Tekis mieli aina mennä piiloon kun kuulen tuon
Vexi Salmen loistavat sanat. Meillä oli tanssijumpassa tähän lauluun kiva koreokrafia. Tanssin sitä aina kun kuulen tämän laulun. 😀
Markku Aro - Jestas sentään (mitkä rinnat) 🤗
Muistan. Ja samalla kun lauloimme kakaroina tätä, teimme isot riinat- ja isot perät liikkeitä käsillämme, aivan kuin sellaiset olisimme omistaneet. Sitten nauroimme päälle. Eikä välitetty vaikka naapurit näki ja kuuli kaiken. Terv. Kerrostalo kakarat.
Tulee mieleen sellainen bmi 30 tiimalasivartalo.
Sellainen saa monen miehen aivot luovuttamaan kontrollin kikkelinpäälle.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Ja samalla kun lauloimme kakaroina tätä, teimme isot riinat- ja isot perät liikkeitä käsillämme, aivan kuin sellaiset olisimme omistaneet. Sitten nauroimme päälle. Eikä välitetty vaikka naapurit näki ja kuuli kaiken. Terv. Kerrostalo kakarat.
Siis höh. Rinnat, sori. 😄
Taputtelen vaimoani ja viheltelen sävelmää.
Toinen tällainen hauska oli, muistatteko: " Pam pam pam pam Pamela jne..." Ilmeisesti kirjoitettu Dallas-sarjan Pamelasta. Me naurettiin tällekin lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Jatkui näin.."täytyy antaa, täydet pinnat" 😂 Nykyään ei voisi tällaisia biisejä kirjoittaa
'Sill' oli metrinen krpä ja betoninen sixpack
kun hän viereeni tiskille rantautui
Niin metrinen krpä ja vessassa nixnack
Ja salista vaan bassonjytke kantautui.
Mä oikein parhaimman spagaatini tein
ja metrisen krvän sisääni vein.
Ol' metrinen krpä ja betoninen sixpack
ja illan pieni seksivälipalasnack.'
Vierailija kirjoitti:
Toinen tällainen hauska oli, muistatteko: " Pam pam pam pam Pamela jne..." Ilmeisesti kirjoitettu Dallas-sarjan Pamelasta. Me naurettiin tällekin lapsena.
Solistiyhtye Suomella on myös sellainen biisi kuin Abu Hassanin vaimot. Sellaistakaan ei voisi enää nykyään tehdä. "Hassan aatteli itsekseen voi mua onnetonta, kun kännissäpäin otin kymmenen muijaa, vaikka entistä on niin monta".
Vierailija kirjoitti:
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk
Juu. Korni.
Tuo mahtava peräsin on huumori hyvää ja samoin se pam pam pamela.
Toi jestas sentään on joko tahattomasti korni tai muuten vaan ahtaan huono.
Niinpä. Kyllä muhkea peräsin on ollut miesten suosiossa aina, eikä ainoastaan nyt kuten jotkut väittävät.
Uudelle huumorimusiikille olisi tilausta näinä synkkinä aikoina.
Inhosin sitä viisua ensi kuulemalta!
Vaimostani ❤️