Montako kaljaa sinulla on illan otteluun?
Vai juovatko tuollaiset pennut vain jaffaa?
Kommentit (40)
Punkkupullon jämät ajattelin juoda kun katsom Notting Hilliä. Lätkä ei kiinnosta mutta toki välillä vaihdan kanavaa että näen mikä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 olutta!
Siideriä ja lonkkua siitäkin eestä?
0 siideriä, 0 lonkeroa, näen pelin ilman juomiakin!
0 olutta. Kaapissa on yksi lonkero, mutta en tiedä juonko sitä tänään. On ollut siellä Euroviisuista lähtien.
Suomen tähtipelaajia....
https://i1.wp.com/3.bp.blogspot.com/-_OrFYw-V9lg/UQpgzvZA2MI/AAAAAAAAfv…
En ymmärrä miksi joisin juomia joista saan ylimääräisiä kaloreita ja samalla terveys huononee.
Juon rasvatonta maitoa josta saan hyviä ravintoaineita ja vitamiineja.
Mä en jaksa jos lähinaapuruston kunnan kerrostalossa asuvat amikset lähtee taas kruissilemaan voittoa.
Mulla on hermoilun lievittelyjuomaa, se on K-kaupassa heti siinä Keltaisen Hartwallin Jaffan ja Punaisen Aku Ankka juoman vieressä, keltainen etiketti, jossa Saku Sammakon kuva, hiilihapollinen, ah...siitä otan kulauksen...!
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa jos lähinaapuruston kunnan kerrostalossa asuvat amikset lähtee taas kruissilemaan voittoa.
Sellaista se on, kun asuu alemman sosiaaliluokan alueella.
Tuli otettua eilen joten tänään katson matsin selvinpäin. (Kankkusessa).
0 ja en aio katsoa koko ottelua. Joskus seuraan turvallisesti autosta käsin voiton juhlinnan älyttömyyksiä, samoin kuin seuraan uudenvuoden ilotulitustakin, joko auton tai sitten kodin ikkunoiden takaa. Olen älykäs, mutta en näe älykkyyttä siinä, että juhlitaan saavutuksia, jotka eivät ole omia, vaan vain saman maan kansalaisten urheilutuloksia.
Peli on mulle evvk. Juomia on vähintään tarpeeksi ja baarit niin lähellä että kännäily on helppoa. Onneksi niin koska olen helppo mies. Pitäs vaan löytää uusi helppo nainen. Ajattelin ratkaista sen ongelman lelulla. Eihän se ole sama mutta jos toimisi korvikkeena?
Ehkä tilaan jo tänään lelun?