Montako kaljaa sinulla on illan otteluun?
Kommentit (40)
Säästän, säästän. Lähden aamuyön tunteina torille riehumaan, otan pullon esille, istahdan suihkulähteen viereen ja alan häiriköimään ja kuittailen aamuliikenteessä töihin menijöitä. Mölisen noin puoleenpäivään, ellei "Sinihatut" sitä ennen ole korjannut minua talteen.
Kuule kun kännissä voi olla ilman peliäkin.
Vierailija kirjoitti:
0 ja en aio katsoa koko ottelua. Joskus seuraan turvallisesti autosta käsin voiton juhlinnan älyttömyyksiä, samoin kuin seuraan uudenvuoden ilotulitustakin, joko auton tai sitten kodin ikkunoiden takaa. Olen älykäs, mutta en näe älykkyyttä siinä, että juhlitaan saavutuksia, jotka eivät ole omia, vaan vain saman maan kansalaisten urheilutuloksia.
Sulla taitaa koko elämä lipua ohi sivusta seuraajana. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Miesystäväni ostaa naapurin viinakaapista illaksi yhden 375 cl absolutin ja pullon viiniä.
Naapuriapu kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
0 ja en aio katsoa koko ottelua. Joskus seuraan turvallisesti autosta käsin voiton juhlinnan älyttömyyksiä, samoin kuin seuraan uudenvuoden ilotulitustakin, joko auton tai sitten kodin ikkunoiden takaa. Olen älykäs, mutta en näe älykkyyttä siinä, että juhlitaan saavutuksia, jotka eivät ole omia, vaan vain saman maan kansalaisten urheilutuloksia.
Kuulostaa kurjalta sun elämä.
Ei yhtään eikä ole muutakaan alkoholia. Eikä ole edes työpäivä huomenna ;-)
Me ollaan jo kesälomalla. Päivällä käytiin anoppilassa ja juteltiin apen kanssa illan ottelusta.
Ens vko on meidän eka kesäloma viikko. Eikä alkuviikolle ole varattu mitään kummepia.
Meillä on sixpäck 4 B olutta, eli olutta jonka % määrä on n. 8. Lisäksi on kuohuviinipullo, täysi viskipullo ja useita pulloja viinejä kaapissa.
Niitä on aina vieraita varten.
Mutta joo kisohin. mä lämmitän saunan ennen ottelun alkua, grillaan pihalla ja sitten asetun katsomaan ottelua noiden oluiden kanssa. Tottahan ne kilahtaa päähän, syömisistä huolimatta.
Mutta paremminhan silloin kestää myös Suomen häviön.
Jos niin sattuis, että Suomi voittaa MM:n lätkässä, niin puoliso sanoi, että hänet voi herättää tai häntä saa vaivata makuuhuoneeseen ja kutsua mukaan juhlimaan.
Just ny mä säätelen ja fiksaan meidän molempien polkupyöriä kesäkuntoon-
Ps. Join jos yhden nelosen ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Säästän, säästän. Lähden aamuyön tunteina torille riehumaan, otan pullon esille, istahdan suihkulähteen viereen ja alan häiriköimään ja kuittailen aamuliikenteessä töihin menijöitä. Mölisen noin puoleenpäivään, ellei "Sinihatut" sitä ennen ole korjannut minua talteen.
Voi v***u, mulla on aamuvuoro huomenna ja lähden töihin 4:30....
Katson kyllä pelin, mutten tarvitse siihen kaljaa tai muutakaan alkoholijuomaa. Huomenna on eka lomapäivä ja aion mennä heti aamusta pitkälle lenkille eikä sitä suunnitelmaa muuta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Miesystäväni ostaa naapurin viinakaapista illaksi yhden 375 cl absolutin ja pullon viiniä.
Naapuriapu kunniaan!
Eestin mummoilla on aina hyvät varastot. ;-)
Nolla. En jaksa hakea nyt alkoholitonta olutta, alkoholia en enää itse käytä. Mutta eipä haittaa kavereiden bisset.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko niin yllättäen Suomen menestys? Äkillinen tarve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko niin yllättäen Suomen menestys? Äkillinen tarve
No ei tavallaan ja eilisen pelin katsoin kahvia juoden. Sitten se idea vain syntyi että mitä jos ja mies kysyi ja kauppa kävi.
On meillä viiniä kaapissa, mutta ne eivät minua houkuta.
Käyn hakemassa 6 purkkia olutta ennen ottelun alkua.
Just syötiin "kevyt" päivällinen. Ja tarkoittaa sitä, ettei se riitä mun iltaiseen otteluiltaan ja oluen aiheuttamaan nälkään.
Parempi puolisko sanoi, että paista sitten itse Kabanossisi uunissa ja pistä tuuletus täysille, ettei käry häntä häiritse.
Aatttelin katella loppu ottelun niin pitkälle, että Suomella olis vielä mahdollisuus voittaa.
Vaan jos ottelu alkaa Kanadan tapaan: isketään kaikki voittomaalit heti alkuun ja Suomi jähmettyy, niin siinähän se sitten on!
Saas nähdä miten peli käyntiin lähtee...
Meillä on aina kellarissa olutta. Asumme vanhassa omakotitalossa.
Luulen että surutta voin juoda muutaman kolmosoluen ottelun aikana, vaikka huomenna onkin oltava duunissa klo 8.
Sikäli mikäli Suomi voittaa maailmanmestaruuden jääkiekossa 2021, niin useimmilla työpaikoilla hyväksytään kaikenlaiset myöhästymiset. Kuin myös sairaslomapäivätkin.
Olisi se niin suuri juttu parin vuoden vaikeiden olosuhteiden jälkeen, että koko Suomella tulisi antaa vapaapäivä tuosta voitosta.
Mutta voittoa ei ole vielä tullut.
12 kaljaa kun tänään urheilun suurpäivä, MotoGP ja F1 osakilpailut tuli katsottua kaljan äärellä. Kuulemma jonkun marginaalilajin mm-finaali myös tänään, en muista mikä laji oli.
Elämämkoululaiset taas kokoontuvat tvn eteen tänään kaljoineen ja yöllä möykätään ja uidaan pas kasessa suihkulähteessä 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Elämämkoululaiset taas kokoontuvat tvn eteen tänään kaljoineen ja yöllä möykätään ja uidaan pas kasessa suihkulähteessä 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Noloa!
Oletko 16-vuotias? Ei teini-iän ylittäneet enää käytä sanaa "noloa".