Miksi kihloissa oleva mies lähettelee flirttiviestejä?
Miksi? Eikö sitä huoleta että näyttäisin ne viestit sen muijakaverille? Olen myös itse parisuhteessa joten miksi hän olettaa että mua kiinnostaisi yhtään hänen juttunsa.
Oon tuntenut harrastuksen kautta tämän miehen useita vuosia. Kerran ollaan pussattu jossain illanvietossa pienessä pöhnässä, ei muuta, ja siitäkin ainakin 6-7v aikaa. Mitään muuta ei ole koskaan ollut, ja nähdäänkin max 1-2 kertaa vuodessa harrastuksen kautta, muuten ei edes jutella eikä missään vastaankaan tuu kun asuu niin kaukana.
Joskus ennen koronaa meillä oli harrastusporukan illanvietto, missä tää mies oli mukana naisystävänsä kanssa. Kun se kävi vessassa niin sillävälin kirjoitteli mulle sieltä flirttailevia tekstareita. En vastannut mitään.
Ei olla tuon jälkeen nähty eikä muutenkaan oltu jutuissa, kun ei oo ollut syytä.
Nyt perjantaina laittoi viestiä että mitäs unelmanainen tietää ja on ikävä sua. Vastasin että ei kannata kaivata. Siihen tää vastasi että tiiän mut silti ;))
Tällä miehellä on ollut vuosia kestänyt parisuhde ja on naisensa kanssa kihloissa. Jatkuvasti näkyy olevan Facessa yhteisiä päivityksiä, viettävät aktiivista elämää ja kulkevat ahkerasti joka puolella eli olettaisin että hyvin menee.
En varmaan oo ainoa jolle kirjoittelee. Se naisystävä vaikuttaa tosi kultaiselta ihmiseltä, toivon todella ettei oo pettänyt sitä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mies selvästi nauttii, kun uskaltaa flirttailla muille oman kihlattunsa selän takana. Mies pelaa valtapeliä, jonka kohteena on hänen oma naisensa, ja sä olet pelkkä pelinappula hänen leikissä.
Uskaltaa? Nainen on siis aina miestä ylempi auktoriteetti jota pitää 'uskaltaa' uhmata, salassa flirttailla toisille naisille. Näin mies tuntee itsensä kovaksi.
Not.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi välillä vieraisssa käydä vaikka hyvin menee. Sehän vaan piristää elämää.
Ja tämä sama pätee vaimoosikin? Ei haittaa vaikka seminaarimatkalla hiukan piristää itseään työkaveri Jaken sängyssä.
Älkää hyvät naiset ikinä uskoko tätä miehille tyypillistä *yritin vain olla ystävällinen" selitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies selvästi nauttii, kun uskaltaa flirttailla muille oman kihlattunsa selän takana. Mies pelaa valtapeliä, jonka kohteena on hänen oma naisensa, ja sä olet pelkkä pelinappula hänen leikissä.
Uskaltaa? Nainen on siis aina miestä ylempi auktoriteetti jota pitää 'uskaltaa' uhmata, salassa flirttailla toisille naisille. Näin mies tuntee itsensä kovaksi.
Not.
Kukaan ei ole täällä puhunut naisen auktoriteetista, paitsi sinä itse. Miehen uskaltamisella viitataan tässä nyt selvästi siihen, että hän voi flirttiviestien takia menettää kihlattunsa.
Flirttailu ei ole ystävällisyyttä. Se on vallankäyttöä ja vittuilua silloin kun ollaan varattuja tai esimies-alainen-suhteessa. Tämä mies on läpeensä paha ihminen.