Ystäväni valehtelee minulle, ja nyt on joutumassa pattitilanteeseen, mielenkiinnolla odotan miten asian nyt selittää mulle!
Hyvä ystäväni, joka kutsuu minua parhaaksi ystäväkseen, valehtelee minulle tosi usein. Huomaan sen kyllä, yleensä vaikenee kun kysyn vaikka lapsensa kuulumisia, ja sitten keksii jonkun valheen, jolla saa huomion pois oikeasta asiasta. Nyt on heittänyt melkoisen emävaleen taas tiskiin, ja kun kysyin siitä tarkemmin, ei enää pysty vastaamaan.
Tänään on yksi tilaisuus, jossa tämä valhe paljastuu, ja nyt hän pakoilee minua :D .
Oikeastaan ihan hauskaa seurata, miten nyt selittää itsensä ulos tuosta valheesta. Raukka ei ymmärrä että niistä jää aina kiinni, kun hän ei osaa suunnitella niitä "pomminvarmoiksi".
Kommentit (34)
Ap vaikuttaa aika rasittavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla palstahäirikkö😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla palstahäirikkö😂
Sinä olet selvästi ap. Ottiko totuus taas kerran noin koville?
Ap, voitko kuvailla ystävääsi jollain piirteellä, jolla hänen läheisensä voisivat hänet tunnistaa? Kuulostaa nimittäin kertakaikkisen tutulta.
Ihmiset joilla on tapahtumaköyhä elämä saa valehtelulla kivan piristeen muuten tylsään elämäänsä. En kauan kattelis tommosta.
Etkö voisi sanoa ystävällesi että jos hän ei halua kertoa lapsensa asioita niin sanoo niin eikä sepitä valheita.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin. Ap oikein nauttii "ystävänsä" ahdingosta ja ikävästä tilanteesta. Hänen piti tulla tännekin kertomaan asiasta, kun muut eivöt ole ilmeisesti kiinnostuneita hänen vaahtoamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joilla on tapahtumaköyhä elämä saa valehtelulla kivan piristeen muuten tylsään elämäänsä. En kauan kattelis tommosta.
Niin tai sitten kaikki eivät vaan halua kertoa elämästään muille. Syy voi olla esim se ettei luota ystävään, ystävä juoruilee, arvostelee, yrittää hyötyä tai hyvääkin tarkoittaen joko alkaa jakaa kysymättömiä neuvoja tai alkaa jauhaa tianteesta joko kertomalla omista kokemuksistaan tai sekaantumalla kaverin elämään. Näin ajattelisin.
En väitä että ap olisi tällainen, mutta alotuksesta herää kysymys miksi ap oikein odottaa ystävän nöyryytystä. Se on outoa.
Mistä tämä ystävä sitten valehtelee? En keksi yhtäkään asiaa, mistä minun ystäväni voisivat minulle valehdella. Työpaikastaan, lomamatkastaan, lapsistaan, kuolleesta sukulaisestaan.. miksi ihmeessä?
Ap odottaa ystävän "nöyryytystä", koska tämä ns. ystävä nöyryyttää ap:tä jatkuvasti valehteluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se on oikea sekopää 🤮🤮
Täällä kaikki valehtelijat hyökkäävät Ap:n kimppuun 😂 omatunto kolkuttaa kenties!? Ap, kannattaa ottaa välimatkaa "ystävääsi". Valehtelijat eivät muutu ja jutut voi pahentua entisestään. Pahimmassa tapauksessa kuulet tarinoita itsestäsi ympäri kyliä.
Se kestää aikansa kun tajuaa missä mennään. Moni antaa myös vähän anteeksi tuollaiset jutut. Mutta eihän kukaan halua olla tekemisissä jos jatkuvasti valehtelee.