Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni valehtelee minulle, ja nyt on joutumassa pattitilanteeseen, mielenkiinnolla odotan miten asian nyt selittää mulle!

Vierailija
06.06.2021 |

Hyvä ystäväni, joka kutsuu minua parhaaksi ystäväkseen, valehtelee minulle tosi usein. Huomaan sen kyllä, yleensä vaikenee kun kysyn vaikka lapsensa kuulumisia, ja sitten keksii jonkun valheen, jolla saa huomion pois oikeasta asiasta. Nyt on heittänyt melkoisen emävaleen taas tiskiin, ja kun kysyin siitä tarkemmin, ei enää pysty vastaamaan.
Tänään on yksi tilaisuus, jossa tämä valhe paljastuu, ja nyt hän pakoilee minua :D .
Oikeastaan ihan hauskaa seurata, miten nyt selittää itsensä ulos tuosta valheesta. Raukka ei ymmärrä että niistä jää aina kiinni, kun hän ei osaa suunnitella niitä "pomminvarmoiksi".

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se aika, ansaitset parempaa

Ei ap ainakaan ansaitse parempaa.

Luultavasti ystävällä on syynsä käyttäytyä niin kuin käyttäytyy. En kuitenkaan usko, että hänen mielestä ap on hänen ystävänsä, vaan ap on lähinnä sellainen kyyläävä jäänne historiasta, jolle ei viitsi enää edes jutella muuta kuin niitä näitä.

Ei pitkä tunteminen tee kenestäkään pysyvää ystävää.

En nyt ehkä jäänteeksi itseäni kutsuisi, olemme tämän henkilön kanssa tekemisissä päivittäin, viestitellään, soitellaan tai nähdään. Pääosin meillä on ihan mukavaa, poislukien tämä hänen ikävä luonteenpiirteensä valehtelu. Ja ei pitkä tunteminen todellakaan tee ystävää, ehei, olet aivan oikeassa. Tässä tapauksessa on nyt kuitenkin ollut pitkä ystävyys. 

Ja ko. henkilö valehtelee muillekin, on myös minulle kertonut että on sepittänyt jollekin kolmannelle ihmiselle tarinan x, ettei tarvitse kertoa totuutta. Ja kun näin kertoo mulle, niin toki valehtelee myös minulle. 

ap

Plaaplaaplaaplaa

Puhu suoraan.

Ota asia esiin, miksi kaartelet ja kiertelet? Etkö uskalla?

Ei sinulla mitään menetettävää tuossa kai ole?

Se kestää aikansa kun tajuaa missä mennään. Moni antaa myös vähän anteeksi tuollaiset jutut. Mutta eihän kukaan halua olla tekemisissä jos jatkuvasti valehtelee.

Vierailija
22/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa aika rasittavalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla palstahäirikkö😂

Vierailija
24/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla palstahäirikkö😂

Sinä olet selvästi ap. Ottiko totuus taas kerran noin koville?

Vierailija
25/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko kuvailla ystävääsi jollain piirteellä, jolla hänen läheisensä voisivat hänet tunnistaa? Kuulostaa nimittäin kertakaikkisen tutulta.

Vierailija
26/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on tapahtumaköyhä elämä saa valehtelulla kivan piristeen muuten tylsään elämäänsä. En kauan kattelis tommosta.

Vierailija
27/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi sanoa ystävällesi että jos hän ei halua kertoa lapsensa asioita niin sanoo niin eikä sepitä valheita.

Vierailija
28/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin. Ap oikein nauttii "ystävänsä" ahdingosta ja ikävästä tilanteesta. Hänen piti tulla tännekin kertomaan asiasta, kun muut eivöt ole ilmeisesti kiinnostuneita hänen vaahtoamisestaan.

Vierailija
29/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joilla on tapahtumaköyhä elämä saa valehtelulla kivan piristeen muuten tylsään elämäänsä. En kauan kattelis tommosta.

Niin tai sitten kaikki eivät vaan halua kertoa elämästään muille. Syy voi olla esim se ettei luota ystävään, ystävä juoruilee, arvostelee, yrittää hyötyä tai hyvääkin tarkoittaen joko alkaa jakaa kysymättömiä neuvoja tai alkaa jauhaa tianteesta joko kertomalla omista kokemuksistaan tai sekaantumalla kaverin elämään. Näin ajattelisin.

En väitä että ap olisi tällainen, mutta alotuksesta herää kysymys miksi ap oikein odottaa ystävän nöyryytystä. Se on outoa.

Vierailija
30/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä ystävä sitten valehtelee? En keksi yhtäkään asiaa, mistä minun ystäväni voisivat minulle valehdella. Työpaikastaan, lomamatkastaan, lapsistaan, kuolleesta sukulaisestaan.. miksi ihmeessä? 

Vierailija
31/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä romantiikka nyt kukoistaa

Vierailija
32/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap odottaa ystävän "nöyryytystä", koska tämä ns. ystävä nöyryyttää ap:tä jatkuvasti valehteluillaan. 

Vierailija
33/34 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se on oikea sekopää 🤮🤮

Vierailija
34/34 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki valehtelijat hyökkäävät Ap:n kimppuun 😂 omatunto kolkuttaa kenties!? Ap, kannattaa ottaa välimatkaa "ystävääsi". Valehtelijat eivät muutu ja jutut voi pahentua entisestään. Pahimmassa tapauksessa kuulet tarinoita itsestäsi ympäri kyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä