Suihinotto rannalla
Oltiin eilen Pirkanmaalla sellaisella puolivirallisella nakurannalla ottamassa aurinkoa. Pääsääntöisesti oli miehiä paikalla, mutta muutama muukin pariskunta oli uskaltautunut rajatonta rusketusta ottamaan. Yhdellä pariskunnalla tuntui lempi leiskuavan ja siinä rantakalliolla harrastivat kaikkien nähden molemminpuolista suuseksiä. Ei tuntunut muita ainakaan häiritsevän. Mitäs mietteitä?
Kommentit (10)
Sääksmäen kalliot. Valkeakoskelta Hämeenlinnaan Siltaravintolalta n 300 m, juuri ennen kuin alkaa maasilta, niin sitä rantaa polkua pitkin oikealle 200 m, siellä kalliot.
Ja tämä mainitsemasi pariskunta oli homopariskunta, vai mitä? Noilla ei paljon estoja ole nakurannoilla.
Ihan heteropari oli, siinä 20-30 välillä.
Tykkään seksistä, mutta tuollaiset paikat ei kerta kaikkiaan mun mielestä oo sopivia sen harrastamiseen. En itse haluaisi moista tilannetta nähdä. Kyeessä julkinen paikka, olkoonkin (naku)ranta niin kyllä ne säännöt kuuluu sinne myös ettei seksiä julkisella paikalla.
En tykkäisi. Käyn nakurannoilla, koska alastomuus on minulle luontevaa (olen nytkin alasti kotona) ja nautin merestä, auringosta ja lämmöstä parhaiten ilman rihman kiertämää.
Minulla nakurannalla käymiseen ei siis liity mitään seksuaalista, enkä halua nähdä siellä toisten puuhasteluja sen enempää kuin muuallakaan julkisilla paikoilla.
En tosin ole onneksi nähnytkään niissä mitään ihmeempää. Monia mukavia, rentoja ihmisiä kyllä.
N28
Enemmän saisi todella olla suihinottoja rannoilla.
Ihanaa kun ihmiset nauttivat luonnossa seksiä ,ei pakko ole katsella jos ei tykkää
Missäs Pirkanmaalla tällainen paikka on?
T. Pirkanmaalainen